سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رييس شوراي اصناف كشور:

قانون نظام صنفي به شكل فعلي مشكل‌گشا نيست

رييس شوراي اصناف كشور گفت: قانون نظام صنفي در صحن علني مجلس مطرح شد، اما با تغييرات صورت گرفته براي اصناف قابل قبول و مشكل گشا نيست.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، قاسم نوده فراهاني در همايش گراميداشت روز ملي اصناف اضافه كرد: كار كارشناسي بر روي قانون نظام صنفي صورت گرفته بود، اما الآن تغييراتي كرده است و به اين شكل پاسخگوي نياز اصناف نيست و مواردي بايد حذف شود يا تغيير كند.

وي افزود: ما در شوراي اصناف و مجلس شوراي اسلامي بايد كمك كنيم تا قانوني تصويب شود كه قابل اجرا در سراسر كشور باشد.

نوده فراهاني  با اشاره به ضرورت تشكيل بانك اصناف كشور ياد آور شد : در صدد هستيم سرمايه مورد نياز بانك اصناف را با كمك خود اصناف تامين كنيم و در زمينه راه اندازي شعبات بانك در سراسر كشور ، اتحاديه ها و مجامع امور صنفي ساختمانهايي را بدين منظور تخصيص داده اند و مشكلي در شهرستانها نداريم.

وي همچنين به همكاري اصناف كشور در تنظيم بازار شب عيد اشاره كرد و افزود: اصناف سراسر كشور مجموعاً با برگزاري بيش از 400 نمايشگاه عرضه مستقيم كالا در ابتداي سال نو تنظيم بازار را برعهده داشته است و هم‌اكنون هم طرح ضيافت در دست اجراست.

رييس شوراي اصناف كشور در ادامه با تبيين مشكلات مبتلا به اصناف تصريح كرد: عدم پرداخت حقوق بازرسين اصناف يكي  ديگراز مشكلات است.

وي تأكيد كرد: اگر مي‌خواهيم تنظيم و كنترل بازار به خوبي صورت بگيرد بايد بازرسين حمايت كنند و حقوق‌شان به موقع پرداخت شود.

نوده فراهاني اظهار كرد: شوراي اصناف كشور براي سال حماسه سياسي برنامه‌ريزيهايي را صورت داد و بر اين مبنا 95 نفر از اصناف كشور به شوراي‌هاي شهر و روستا راه يافتند.

به گفته وي، اين شورا براي حضور در مركز شوراي اسلامي نيز برنامه‌ريزي خواهد كرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: نظام صنفی ، قانون ، اصناف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.