سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میر اسماعیلی: ملی پوشان را موظف کردیم در جایزه بزرگ شرکت کنند

نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: مسابقات جایزه بزرگ جودو درحالی برگزار شد که تمامی ملی پوشان جوان و بزرگسال در آن شرکت کردند.

آرش میر اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص برگزاری رقابتهای جایزه بزرگ جودو اظهار داشت: مسابقات جایزه بزرگ به عنوان اولین مرحله از سری رقابتهای تور جودو با کیفیت مطلوبی به پایان رسید و فرصتی شد برای جودوکاران به خصوص جوانان که خود را محک بزنند.

وی ادامه داد: از آنجا که مسابقات قهرمانی کشور فقط میزبان تعداد محدودی نماینده از هر استان است فرصت را از سایر جودوکاران برای رقابت میگیرد اما این پیکارهای به صورت آزاد برگزار شد و به همه فرصت می دهد تا استعدادهای خود را شکوفا کنند.

میر اسماعیلی علت الزام حضور ملی پوشان در این مسابقات را این گونه توضیح داد: برای ملی پوشان بهتر این است که همیشه در کوران مسابقات باشند و خود را در اوج آمادگی نگه دارند به خصوص جوانان که می توانند در کنار بزرگسالان تجربه کنند و خوشبختانه تمامی ملی پوشان مدیر تیمهای ملی جودوی کشورمان  اذعان داشت: هدفمان این است که در طول سال 92 چندین دوره از این رقابتها را برگزار کنیم و هر کس که بتواند عملکرد قابل قبولی داشته باشد و خوب کار کند قطعا به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

**اختتامیه لیگ بانوان در شأن جودو برگزار شد

نایب رئیس فدراسیون جودو روز جمعه (31 خردادماه) به خرم آباد سفر کرده بود و در مراسم اختتامیه لیگ بانوان حضور داشت وی درباره این مراسم گفت: مراسم اختتامیه لیگ بانوان جودو با میزبانی شهرداری خرم آباد به نحو بسیار مطلوبی برگزار شد و به حق مراسم در شأن ورزش جودو بود.

وی خاطر نشان کرد: لیگ جودو بانوان باید در سال آینده بهتر برگزار شود و پیشنهاد من این است که باشگاههایی که در لیگ آقایان تیم می دهند برای بانوان هم تیم بدهند و حمایت لازم از بانوان این رشته ورزشی انجام شود./آق
برچسب ها: جودو ، فدراسیون ، مسابقات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.