سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحولات بسیار مثبتی در دانشگاه آزاد اسلامی در حال شکل گیری است

برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رییس دانشگاه آزاد اسلامی در یک فضای دوستانه و صمیمی دیدار کردند. در این نشست دوستانه زمینه های تعامل و همکاری های بیشتر مجلس و دانشگاه آزاد اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگازران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، امیر خجسته نماینده همدان گفت: با توجه به این که دکتر دانشجو فردی مردمی است و علاقه ذاتی به دانشگاه دارد لذا ارتباط های خوبی را با نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایجاد کرده اند.
 
خجسته همچنین گفت: هر زمانی که برای طرح مسائل و مشکلات حوزه انتخابی درخواست ملاقات داده ام ایشان قبول کرده اند. به همین خاطر معتقدم که ارتباط دکتر دانشجو با مجلس بسیار خوب و صمیمانه است و احترام متقابلی در این تعامل وجود دارد.
 
رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: با توجه به انگیزه ها و روحیه بسیجی که از دکتر دانشجو سراغ داریم ما همواره در مجلس شورای اسلامی از ایشان به طور قاطع حمایت کرده ایم.
 
خجسته همچنین در مورد  عملکرد دکتر دانشجو گفت: به نظر می رسد تحول بسیار مثبتی در دانشگاه آزاد اسلامی در حال شکل گرفتن است.
 
وی در ادامه افزود: دکتر دانشجو مدیری است تحول گرا، کارآمد و اثر گذار و علیرغم کسالتی که دارند برای اداره دانشگاه آزاد اسلامی و حل مسائل و مشکلات آن همواره زمان زیادی را صرف می کنند.
برچسب ها: دانشگاه ، آزاد ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.