سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان لیگ تیر و کمان:

بخش های غیر جذاب لیگ را حذف کردیم

رئیس سازمان لیگ تیر و کمان تأکید کرد: برای جذاب شدن لیگ و ترغیب تلویزیون جهت پخش مستقیم مرحله مقدماتی را از لیگ حذف کردیم.

رضا کیا رستمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در مورد شرایط دور جدید لیگ تیر و کمان توضیح داد: در فدراسیون بنای طراحی لیگ بر دو وجه بود. ابتدا کمک به تیم ملی و پس از آن کمک به باشگاهها برای پخش تلویزیونی برایمان مهم بود. با توجه به این موارد مسابقات مقدماتی را به خاطر شلوغی و راغب نبودن تلویزیون به پخش حذف کردیم.

وی ادامه داد: در کل دنیا هم شرایط به این شکل است که مسابقات مقدماتی رقابتهای بزرگ پخش نمی شود از طرفی کمانداران ما هم همیشه در مرحله مقدماتی بازیهای جهانی عملکرد خوبی داشته اند اما در مرحله حذفی با مشکل روبرو می شوند با این شرایط برای کمک به تیم ملی و کمک به پخش تلویزیونی شکل مسابقات لیگ را تغییر دادیم تا مخاطب هم متوجه شود هر کماندار با چه کسی مسابقه می دهد .

رئیس سازمان لیگ تیر و کمان تأکید کرد:‌ این سیستم با رأی باشگاه ها اجرا می شود و برنامه ریزی از مرحله حذفی انجام می گیرد ما هم از باشگاهها خواسته ایم مرحله مقدماتی را در باشگاه خود انجام دهند به این ترتیب پخش تلویزیونی بازیها هم زیباتر می شود و ملی پوشان یک روز پر فشار را در لیگ پشت سر می گذارند .

با این وجود این شکل برگزاری آزمایشی است و در صورت مناسب نبودن سال بعد تغییرش می دهیم./آق
برچسب ها: کیارستمی ، لیگ ، تیر و کمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.