سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حدادعادل در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

لزوم اعتقاد به حرکت جهادي در کابينه يازدهم

عضو جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي گفت: شخصيت‌هايي مي‌توانند در کابينه دولت يازدهم حضور داشته باشند که مقابله با فشارهاي اقتصادي و رفع نارسايي مديريتي را به منزله يک حرکت جهادي تلقي کنند.

"فريدالدين حدادعادل" عضو جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران گفت: تاکيد "حجت الاسلام و المسلمين دکتر روحاني" بر اعتدال و ميانه روي اين حس را در فضاي سياسي کشور غالب کرده است که طيف‌هاي راديکال و تندروي دو جناح در دولت آينده جايگاهي ندارد.

وي تصريح کرد: شخصيت‌هايي مي توانند در کابينه دولت يازدهم حضور داشته باشند که مقابله با فشارهاي اقتصادي و رفع نارسايي‌هايي مديريتي را به منزله يک حرکت جهادي تلقي کنند.

حداد عادل اظهار داشت: طبيعتا مديراني که در دوران دفاع مقدس و پس از آن مسئوليت نوسازي اقتصاد و مديريت کشور را برعهده داشتند در دولت يازدهم حضوري پررنگ خواهند داشت.

وي افزود: دارا بودن انگيزه و توان لازم براي مقابله با فشارهاي اقتصادي معيار اصلي حجت الاسلام و المسلمين روحاني در چيدمان کابينه دولت يازدهم خواهد بود.

عضو جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي در پايان خاطر نشان کرد: با عنايت به شعارهاي انتخاباتي حجت الاسلام و المسلمين روحاني رفع موانع و مشکلات اقتصادي و تشکيل يک دولت اعتدالگرا و فراجناحي از اولويت‌هاي دولت يازدهم خواهد بود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: جمعیت ، رهپویان ، عادل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.