سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

نیروگاه‌های اصفهان همچنان از سوخت مازوت استفاده می‌کنند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در سفر‌های گذشته رئیس جمهور به اصفهان مقرر شد که سوخت نیروگاه‌های استان از مازوت به گاز تبدیل شود، اما هنوز این موضوع محقق نشده است و نیروگاه‌های اصفهان همچنان از سوخت مازوت استفاده می‌کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، مصطفی بهبهانی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه مردم با حضور حداکثری خود در  انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا از نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند، اظهار کرد: انتخابات فرصتی بود تا مردم یک قدم به سمت جلو حرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم که مسئولان از فرصت ایجاد شده به صورت بهینه استفاده کنند، اضافه کرد: مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات  کشور را در مقابل توطئه‌های دشمن بیمه کرده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه امیدواریم شورای چهارم اصفهان بیش از گذشته در راستای صلاح و منفعت شهر و مردم حرکت کنند، تصریح کرد: مسائل زیست محیطی پس از رسیدگی و مدیریت آب به عنوان اولویت نخست اصفهان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در سفر‌های گذشته رئیس جمهور به اصفهان مقرر شد که سوخت نیروگاه‌های اصفهان از مازوت به گاز تبدیل شود، ادامه داد: در حال حاضر هنوز این موضوع محقق نشده است و نیروگاه‌های اصفهان همچنان از سوخت مازوت استفاده می‌کنند.

بهبهانی با اشاره به اینکه اعضای شورای چهارم باید تبدیل سوخت نیروگاه‌ها را از مازوت به گاز به عنوان مهم‌ترین مطالبه شهر اصفهان دنبال کنند، تاکید کرد: سوخت مازوت عوارض خطرناکی در سطح شهر دارد و به صورت مرگ خاموش عمل می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه گاز‌های تولید شده ناشی از سوخت مازوت تأثیرات مخربی بر روی شهر دارد، افزود: خسارات ناشی از سوخت مازوت پنج برابر گاز‌های طبیعی است و استفاده از این سوخت سبب افزایش بیماری‌های قلبی، عروقی، مغزی و برونشیت می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه فلز‌های سنگینی که از این گاز‌ها در سطح شهر متصاعد می‌شود، آثار مخربی را در شهر باقی می‌گذارد، گفت: این گاز‌ها با ورود به آب و خاک آلودگی‌های اصفهان را افزایش می‌دهند و سبب بروز و افزایش بیماری‌های صعب‌العلاج در سطح شهر می‌شوند.
برچسب ها: اصفهان ، مازوت ، نیروگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.