سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آيت‌الله آملي‌لاريجاني تاكيد كرد

تلاش دستگاه قضا براي اعتمادسازي و پيگيري مطالبات مردم

رئيس دستگاه قضايي كشور گفت: تلاش مسئولان قضايي كشور به سمت اعتمادسازي و مطالبه عمومي مردم معطوف شده است.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، آيت‌الله "صادق آملي لاريجاني" رئيس دستگاه قضا كه صبح امروز در آستانه هفته قوه قضاييه به منظور تجديد بيعت با آرمان‌هاي امام راحل در حرم مطهر ايشان حضور يافته بود، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

رئيس دستگاه قضا در پاسخ به سوالي مبني براينکه دستگاه قضايي چه ميزان به آرمان‌هاي امام(ره) نزديک شده است اظهار داشت: همه ما بر حسب قانون وظايفي را بر دوش داريم قوه قضاييه نيز به عنوان رکن اساسي نظام وظايف مهمي برعهده دارد.

وي با اشاره به عمده ترين اهداف دستگاه قضايي گفت: از عمده ترين وظايف دستگاه قضايي؛ گسترش عدالت و آزادي بر حسب قانون اساسي است چراکه دستگاه قضا مرجع تظلمات مردم است.

آيت‌الله آملي لاريجاني تصريح کرد: گمان مي‌کنم زحمات دوستان در دستگاه قضايي وضعيت خوبي را ترسيم کرده است، بنابراين تلاش شده با انجام برنامه‌هاي اساسي به وظايف جامه عمل پوشانده شود.

رئيس دستگاه قضا ادامه داد: با توسعه نيروي انساني و نظارت‌هاي پيگير و تلاش‌هاي بي وقفه همه مسئولان روند دستگاه به سمت و سوي خوبي پيش مي‌رود.

آيت‌الله آملي لاريجاني در پاسخ به سوالي مبني براينکه دستگاه قضايي تا چه اندازه در راستاي اعتمادسازي گام برداشته است، تصريح کرد: همان طور که مقام معظم رهبري در سخنان خود به مکرر اشاره کرده‌اند دستگاه قضايي امين مردم است لذا بايد نوعي اعتمادسازي ايجاد شود.

رئيس دستگاه قضا با بيان اينکه اعتمادسازي در زمان کوتاه ايجاد نمي‌شود، خاطرنشان كرد: تلاش‌هاي مسئولان در اين راستا قطعا به سمت و سوي اعتمادسازي و مطالبه عمومي مردم از دستگاه قضايي است و روند خوبي در پيش گرفته شده است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: دستگاه ، قضا ، مردم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.