سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازي واحد راديولوژي دندانپزشکي در بيمارستان دکتر شيخ مشهد

به منظور گسترش خدمات رساني به بيماران واحد راديولوژي دندانپزشکي در بيمارستان فوق تخصصي کودکان دکتر شيخ راه اندازي شد .

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا ، سرپرست بيمارستان دکتر شيخ از مراکز زير پوشش دانشگاه علوم پزشکي مشهد با اشاره به اينکه اين بيمارستان تنها مرکز ارائه دهنده خدمات دندانپزشکي کودکان به صورت سرپايي و تحت بيهوشي در شمال شرق کشور به شمار مي رود اظهار داشت :‌با نصب و راه اندازي دستگاه راديوگرافي دندانپزشکي در بخش راديولوژي بيمارستان گام موثري در راستاي رفاه حال بيماران برداشته شد .

دکتر حميد عبدي با اشاره به اينکه با ايجاد اين واحد از اعزام بيماران به ديگر مراکز و يا بخش خصوصي جلوگيري شد خاطر نشان کرد :‌در حال حاضر روزانه بيش از 50 بيمار زير پوشش خدمات دندانپزشکي اين مرکز در قالب معاينه ، خدمات سرپايي و تحت بيهوشي قرار مي گيرند .

گفتني است بخش دندانپزشکي بيمارستان دکتر شيخ از سال 1384 با هدف سرعت بخشيدن به روند پذيرش مستقيم كودكان نيازمند به سرويس تحت بيهوشي بود ، بطوريكه بيماران مجبور به ارجاع به خارج از بيمارستان جهت ويزيت توسط دندانپزشك متخصص و انجام امور پيش از عمل نبوده و از سرگرداني نجات مي يافتند چرا كه قبل از راه اندازي اين كلينيك ، بيماران كانديد دندانپزشكي تحت بيهوشي به دانشكده دندانپزشكي يا به بخش خصوصي جهت تشكيل پرونده قبل از عمل ، ارجاع مي شدند.

از اهداف مهم ديگر فعاليت اين واحد ، ارائه خدمات تخصصي دندانپزشكي كودكان جهت كودكان تا سن 12 سال ارجاع شده از خارج و داخل بيمارستان مي باشد.

در حال حاضر فعاليتهاي دندانپزشکي تحصصي کودکان در بخشهاي پيشگيري ، درماني و آموزشي با حضور متخصصين برجسته دندانپزشکي کودکان انجام مي شود .
برچسب ها: دندان ، پزشکی ، رادیولوژی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمد مهدی
۱۸:۰۸ ۱۵ تير ۱۳۹۶
باسلام . از اینکه این مرکز راتجهیز نموده اید تشکر می کنیم ولی عدم پوشش بیمه ای دندانپزشکی و عدم همکاری بیمارستان و مراعات نکردن و درک نکردن حال و روز مریضان موجب می گردد تا والدین به علت هزینه های سر سام آور دندانپزشکی نتوانند مشکل دهان ودندان کودکشان راپیگیری نمایند