سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقوي‌حسيني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رژيم صهيونيستي در جايگاهي نيست که بخواهد براي جمهوري اسلامي ايران تعيين تکليف کند

سخنگوي کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس ايران با بيان اين مطلب كه رژيم صهيونيستي در جايگاهي نيست که بخواهد براي جمهوري اسلامي ايران تعيين تکليف کند گفت: ايران همواره روابط صميمانه خود را با کشورهاي ديگر پيگيري کرده و از حق مسلم خود در حوزه انرژي هسته‌اي دفاع خواهد كرد.

سيد حسين نقوي‌حسيني نماينده ورامين در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات اخير وزير دفاع رژيم صهيونيستي گفت: جمهوري اسلامي ايران متكي به آراي ملت است و اين مسئله بيانگر اين است که ايران براي تامين منافع ملي خود نيازي به اظهارنظر رژيم صهيونيستي نخواهد داشت.

نقوي حسيني با بيان اين مطلب که ما منافع ملي خود را در عرصه بين‌المللي با تعامل  گفتگو دنبال مي‌کنيم اظهار داشت: جمهوري اسلامي ايران همواره اعلام کرده که رژيم اشغالگر قدس را به رسميت نمي‌شناسد و اين رژيم حق اظهارنظر در مورد مسائل ايران را ندارد.

سخنگوي کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس تاکيد کرد: ايران همواره روابط صميمانه خود را با کشورهاي ديگر پيگيري کرده و از حق مسلم خود در حوزه انرژي هسته‌اي دفاع مي‌کند و مطمئنا رژيم صهيونيستي در جايگاهي نيست که بخواهد براي جمهوري اسلامي ايران تعيين تکليف کند.

نماينده ورامين در پايان خاطر نشان کرد: اميدوارم غربي‌ها به قدر کافي از هوش سياسي برخوردار باشند و با طناب پوسيده رژيم صهيونيستي در چاه نروند.

گفتني است به نقل از تابناك جروزالم پست نوشت، موشه یعالون، وزیر جنگ رژیم اسرائیل اظهار داشت، حکومت ایران تلاش‌های خود برای دستیابی به سلاح هسته‌ای را متوقف نمی‌کند، مگر اینکه درک کند جامعه جهانی مصمم به جلوگیری از چنین کاری است.

همچنين وی گفته فشارهای کشورهای غربی بر ایران باید به نحو چشمگیری افزایش یابد تا این کشور قانع شود میان دستیابی به سلاح هسته‌ای و بقا، یکی را برگزیند. وی که در جمع افسران ارتش رژیم اسرائیل سخنرانی می‌کرده، اظهار داشته این ارتش باید آمادگی ‌هر نبردی در هر زمانی را داشته باشد.


انتهاي پيام//
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.