سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در تازه‌ترين شماره نشريه سروش؛

باز شدن "ده ها قفل" با يك "كليد"‌بررسي شد

هزار و پانصد و یکمین شماره هفته‌نامه سروش با ده‌ها مطلب خواندنی، جذاب و اختصاصی و تیتر اول «یک کلید و ده‌ها قفل!» در پیشخوان مطبوعات سراسر کشور قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در این شماره نشریه سروش یکی از مهمترین مباحث در بحث اقتصادی گزارش‌هایی است که به انتقادهای وارده به عملکرد اقتصادی دولت پاسخ می‌دهد. در این بخش کارشناسان فعالیت‌های دولت را زیر ذربین خود قرار داده و سعی کرده‌اند پاسخ‌های قابل قبولی را به سوالات پیش آمده بدهند. در این راستا گفتگو با چند تن از نمایندگان مجلس و کارشناسان اقتصادی صورت گرفته است که از مهمترین آنها می‌توان به گفت‌وگوی تخصصی سروش با شمس الدین حسینی وزیر اقتصاد دولت دهم اشاره کرد. 
از آنجا که خرداد ماه امسال با حماسه سیاسی همراه بود بخش سیاسی سروش نیز موضوع انتخابات را انتخاب کرده و با عنوان یک کلید و هزاران قفل مشکلات پیش روی دولت حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور دولت یازدهم را مورد تحلیل قرار داده است و در این بین به حواشی انتخابات نیز پرداخته است. 
چندی پیش مقام معظم رهبری در سخنان خود مداحان کشور را مورد خطاب قرار داده و بیان فرمودند که چرا مداحان ما بیشتر به عزاداری می‌پردازند تا مدیحه سرایی. از این رو نشریه سروش با توجه به مهم بود این سخن ارزشمند موضوع شادی مذهبی را در پرونده فرهنگی خود قرار دادند. در این بخش گزارشات متنوع و جالبی در مورد شادی مذهبی به رشته تحریر در آمده است که می‌تواند اطلاعات متنوعی را به خوانندگان خود انتقال دهد. 
در بخش رادیو تلویزیون هم پرونده اصلی به مجموعه تلوزیونی «هوش سیاه» اختصاص یافته است. این مجموعه که در قالبی جدید و اکشن روایت می شود فعالیت‌های پلیس و جرائم اینترنتی را بیان می‌کند. گفتگو با مسعود آب پرور کارگردان این مجموعه در کنار گفت‌وگو با سودابه بیضایی، امیررضا دلاوری و حمید ابراهیمی از بازیگران هوش سیاه می‌تواند برای مخاطبان این نشریه بسیار جذاب باشد. 
یکی دیگر از مباحث این شماره مجله سروش پرداختن به حادثه طبیعی زلزله است. زلزله واقعه‌ای بسیار هولناک است که قطعا آشنایی با راه‌های رو به رو شدن با این حادثه طبیعی می‌تواند میزان زیان‌های وارده را کاهش دهد. نشریه سروش برای بالا بردن آگاهی مخاطبان موضوع اجتماعی خود را به این واقعه اختصاص داده است. گفتگو با بهرام عکاشه پدر علم زلزله شناسی و متخصص برجسته زمین شناسی یکی از مطالب خواندنی این بخش است که قطعا می‌توان مباحث قابل توجهی را از خلال آن دریافت. 
علاقمندان برای دریافت مجله سروش می توانند به پیشخوان مطبوعات سراسر کشور مراجعه و یا با تلفن 88345067  تماس حاصل نمایند. /ص

برچسب ها: نشریه ، سروش ، قفل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.