سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاحیه دومین جشنواره تسنیم منطقه 15

دومین جشنواره تسنیم منطقه 15 به عنوان جشن موفقیت مدیریت شهری در ایجاد زمینه برای بروز خلاقیت فردی و گروهی بانوان در مدیریت و حل مشکلات زندگی شهری برگزار شد .

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، دکتر نامجو مدیر امور بانوان منطقه در این مراسم به تشریح عملکرد تسنیم منطقه در سال گذشته پرداخت و گفت : با استقرار و توسعه فعالیت های  خانه های تسنیم  محلات که ارتقاء توانمندی های بانوان را در دستور کار دارد ، مجموعه جشنواره های تسنیم در نظر دارد زمینه ی همیاری های اجتماعی محلی و توسعه فعالیتهای  داوطلبانه ی بانوان در سطح محلات را افزایش داده و با اجرای برنامه های فردی و گروهی در قالب های آموزشی، جشنواره ای ، مسابقات ، نشست ها ، کارگاه ها ، نمایشگاه ها ، اردوها و اجرای ایده های جمعی بانوان محلات ،  مشارکت  کانون ها و گروه ها ی همیاری اجتماعی بانوان و... را به  عرصه بیاورد.
 
وی در ادامه افزود : منطقه 15 امسال نیز به عنوان قطب هادی در محور توانمندسازی معرفی شده و امید است با کمک و همیاری گروه های محلی فعالیت نموده و با اجرای پروژه ها در محلات در جهت حل مشکلات گام بردارد .
 
 بر پایه این گزارش ، مراسم افتتاحیه با حضورجمعی از مسئولین منطقه شامل معاون امور اجتماعی و فرهنگی، مشاورشهردار در امور بانوان ، مدیر امور بانوان ، مدیران اجتماعی نواحی هشتگانه ، مدیران محلات ، اعضای شورایاری محلات ، کارشناسان امور بانوان ، مسئولین خانه های تسنیم و دبیران کانونهای نه گانه تسنیم برگزار شد.
 
شایان ذکر است ، در این مراسم به اهداف اجرایی دومین جشنواره تسنیم و مسئولیت هریک از اعضا و نهاد ها پرداخته شد و درانتها از گروه های محلی تشکیل شده و فعال در جشنواره تسنیم سال گذشته تقدیر و تشکر به عمل آمد./ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.