سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یادداشت/

دست التماس رژیم صهیونیستی به سوی غرب دراز شده است

رژیم جعلی صهیونیستی درصدد است که برخی کشورهای غربی را وارد میدان تهدید علیه ایران کند تا تلفات ناشی از این تهدیدها نصیب غرب شده و آنها قرباني مطامع این رژیم جعلی شوند.

 به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران،" محمدحسن قديري ابيانه " کارشناس عالي علوم دفاعي استراتژيک طي يادداشتي به بررسي درخواست رژيم غاصب صهيونيستي از اروپا مبني بر اعمال فشار بيشتر بر ايران پرداخته است.

متن این یادداشت به شرح ذیل است:

نتانياهو که رژيم غاصب صهيونيستي را رو به اضمحلال مي‌بيند براي بقاي رژیم جنایتکار خود دست و پا مي‌زند و اين مسئله هم در گزارشات اخير پنتاگون درج شده است.

 اين کشور غاصب مي‌داند که با گسترش بيداري اسلامي، بساط رژيم جعل صهيونيستي برچيده خواهد شد و با توجه به اينکه ايران محور اين بيداري اسلامي است بنابراين سعي در تضعیف کشورمان دارد.

فشار بر ايران محور اصلي سياست صهيونيست‌ها است و جناياتي که اين رژيم غاصب در سوريه، لبنان و ديگر نقاط انجام مي‌دهد در راستای تضعیف بيداري اسلامي و در نهايت ایران است.

بنا‌براين از يک‌سو خواستار تشديد تحريم‌ها عليه ايران بوده و از سوي ديگر چماق تهديد نظامي را بالا نگه داشته است اما پاسخ اين تهديدها را با تهديد بالاتري مبنی بر با خاک یکسان کردن تل آویو و حیفا دريافت کرد که در بيانات " مقام معظم رهبري " اين موضوع تجلي یافت و رژِیم اشغالگر قدس دانست که خود به تنهايي توان تهديد عليه نظام اسلامي را ندارد و درصدد اين است که غربي‌ها را وارد ميدان اين تهديدها کند تا تلفات ناشی از تهدید علیه کشورمان نصیب غرب شود و آنها قرباني مطامع رژيم جعلی صهيونيستي شوند.

اما خلق حماسه سياسي در انتخابات، از طريق شرکت گسترده مردم، تهديد را بیش از پیش از کشور دور کرده و  غرب و رژيم غاصب صهيونيستی را از هدف شوم خود مبني بر شکاف انداختن بين مردم با نظام اسلامي نااميد کرده است.

آنها با داشتن اميد واهي مبني بر امتياز گرفتن از ايران در دولت جدید فشار خود را بر ايران حفظ  کرده و حتي تلاش خود براي اجرايي شدن تحريم‌هاي مصوب را دنبال خواهند کرد اما تا روي کار آمدن رسمی رئيس‌جمهور منتخب تحريم جديدي وضع نخواهد شد.

بنا‌بر‌اين اگر دولت در مقابل فشارهاي وارده عقب‌نشيني کند اين فشارها کاهش پيدا نکرده و خود مهر تاييدي بر تداوم آن است چراکه عقب‌نشيني به معني موثر بودن تدابير آنها است، در نتيجه رژیم جنایتکار صهیونیستی تداوم فشار را ضروري ارزيابي کرده است.

دولت، نظام و مردم بايد با صلابت در مقابل اين فشارها بايستند تا آنها ادامه فشارها را بي‌فايده ارزيابي کنند و در آن صورت فشارها و تحريم‌ها کاهش پيدا خواهد کرد، زيرا غرب خود به شدت از تحريم‌هاي ايران آسيب ديده و حجت الاسلام و المسلمين دکتر حسن روحاني در اولين کنفرانس مطبوعاتي خويش پس از انتخابات بر کوتاه نيامدن از حقوق ايران و پيروي از رهبري تاکيد کردند.

ادامه مواضع و صلابت نظام، دولت و مردم در دفاع از حقوق خويش مي‌تواند دشمن را نااميد کند، ضمن اينکه ايران نشان داده است که توان تبديل تحريم‌ها و تهديدها را به فرصتي براي پيشرفت دارد و مردم با آفرينش حماسه سياسي قدم بزرگي را در اين راستا برداشته‌اند و در صورت تحقق حماسه اقتصادي از سوی مردم و مسئولان دشمنان کيش و مات خواهند شد و و اگر هر فرد وظیفه خود را  به نحو احسن انجام دهد و با رعایت انضباط اقتصادی، اجتماعی، پرهيز از اسراف، رعايت الگوهاي مصرف، ترجيح کالاهاي ايراني نسبت به کالاهاي خارجي و سوق دادن سرمايه‌ها به سمت توليد، ايجاد اشتغال پیش رود در  اصلاح فرهنگ کار و مصرف در آفرينش حماسه اقتصادي نقش آفرینی چشمگیری صورت خواهد گرفت.

بنا‌براين در اين صورت کشور قدم‌هاي بزرگتري به سمت پيشرفت همه‌جانبه برخواهد داشت و دشمنان نظام متاثر شده و عقب‌نشيني خواهند کرد و موقعيت جهاني ايران به کلي دگرگون خواهد شد.

آغاز تلاش برای تحقق حماسه اقتصادی موجب آغاز روند کاهش تورم و گرانی شده، قدرت ريال در قبال ارزهای خارجی افزايش خواهد يافت و ايران با صلابت، قدرت، امنيت و رفاه بيشتري پيچ تاريخي پیش‌رو را پشت سر خواهد گذاشت و از يک قطب مهم منطقه‌اي به يک قطب جهاني در راس تمدن اسلامي تبديل خواهدشد.

بنابراين همانطور که تک تک آراء مردم در خلق حماسه سياسي نقش‌آفريني کرد، عملکرد تک تک ايرانيان در شکل‌دهي وضعيت کلان کشور و آفرینش حماسه اقتصادی اثرگذار است.

انتهای پیام/




تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.