سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی تصويب لايحه‌اي در مجلس شورای اسلامی؛

زلزله‌ای که به جان مجمع اصناف افتاده است

نائب رئیس اتحادیه لیتوگرافان با اظهار نگرانی از طرح لایحه جدیدی درباره فعالیت اصناف تصویب این لایحه را بحران ساز دانست.

احمد ابوالحسنی، نائب رئیس اتحادیه لیتوگرافان در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران، در خصوص لایحه جدید ارائه شده به مجلس با موضوع متغیر قانون اصناف گفت: لایح‌ای به مجلس شورای اسلامی با موضوع تغییر در قانون اصناف به مجلس شورای اسلامی داده شده و تلاش مستمری برای به تصویب رساندن آن می‌شود.
وی ادامه داد: بنابراین لایحه تولید تحت شرایط خاص و با حساسیت بیشتری دنبال خواهد شد که این ضربه بزرگی بر اقتصاد کشور است و به دنبال آن طبق ماده دیگر این لایحه افراد هئیت مدیره اتحادیه‌ها تا دو دوره بیشتر نمی‌توانند خدمت کنند.
ابوالحسنی با اعلام مخالفت خود با این طرح خاطر نشان کرد: بیست روز پیش با رایزنی‌هایی که از سوی اصناف جهت در این طرح صورت گرفت این طرح عملی نشد ولی دوباره این طرح طی چند روز گذشته با فوریت به صحن علنی آورده شد و به دنبال تصویب فوری آن هستند.
نائب رئیس اتحادیه لیتوگرافان در پایان بیان کرد: تصویب این طرح ضربه بزرگی برای اصناف به همراه خواهد داشت و بحران ناخوشایندی را به وجود خواهد آورد چرا که امنیتی شدن تولید موجب وابستگی دو چندان و قطع تولید خواهد شد.
وي خاطر نشان كرد: چند مصوبه اين لايحه در مجلس شوراي اسلامي به تصو يب رسيده است و هم اكنون در حال پيگيري براي بازنگري و رد اين مصوبات هستيم./ص
برچسب ها: اصناف ، مجلس ، کاغذ ، لیتوگرافان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.