سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

کارخانه کک‌سازی سوادکوه مازندران وارد مرحله جدید شد

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر لزوم تمرکز بیشتر برای اجرایی شدن کارخانه کک‌سازی سوادکوه، گفت: ماهانه 20 میلیارد ریال برای طرح کک‌سازی سوادکوه، کار شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مازندران امینی در بازدید فنی از مراحل ساخت کارخانه کک‌سازی سوادکوه با تاکید بر اینکه تسطیح زمین و حریم‌سازی این طرح باید اجرایی شود، گفت: تا سه ماه دیگر با اتمام مراحل مهندسی و تسطیح باید وارد مرحله فونداسیون شد.

وی با بیان این که 12 میلیارد ریال برای مراحل اولیه طرح کک‌سازی سوادکوه پرداخت شده است، افزود: در صورت اجرای صحیح فعالیت‌ها، پرداخت هزینه‌ها به صورت تضمینی انجام می‌شود.

رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) با تاکید بر لزوم تمرکز بیشتر فکری و کاری پیمانکار طرح برای اجرایی شدن کک‌سازی سوادکوه، یادآور شد: مشکلی برای پرداخت هزینه‌های احداث کارخانه کک‌سازی وجود ندارد.

امینی از وجود 5 هزار و 400 عنوان طرح در حال اجرا "ایمیدرو" در کشور خبر داد و تصریح کرد: حدود 20 درصد پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های ما مربوط به کک‌سازی سوادکوه است.

وی از برنامه‌ریزی برای پرداخت حدود 50 میلیارد ریال در قبال فعالیت برای فعالیت‌های اولیه اجرایی کارخانه کک‌سازی در سوادکوه برای سه ماه آینده شد وگفت: برای پیشبرد فعالیت‌ها باید تا 20 میلیارد ریال به صورت ماهانه برای این فعالیت کار شود./س

برچسب ها: اجرایی ، کارخانه ، کک سازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.