سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

حضور داوران قمی در سمینار سرداوران بین‌المللی پینگ‌پنگ

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم از حضور دو داور پینگ‌پنگ قم در سمینار داوران بین‌المللی پینگ‌پنگ کشورمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محمد قاسم عموئیان تصریح کرد: در 9 ماه باقی مانده از سال اتفاقات مهمی قرار است در پینگ پنگ کشورمان رخ بدهد و ان‌شاءالله هم در کشور و هم در استان قم در سال جاری موفقیت‌های متعددی برای پینگ پنگ رقم بخورد.
وی ادامه داد: علاوه بر اعزام‌های متعددی که در ماه‌های باقی مانده از سال جاری انجام خواهد شد، در سطح کشور نیز رخدادهای مهمی برگزار می‌شود که از جمله می‌توان به مسابقات لیگ‌های پینگ پنگ کشور و همچنین پیکارهای پینگ پنگ قهرمانی کشور اشاره کرد.
وی خاطرنشان کرد: مجموعه هیئت پینگ‌پنگ استان قم همواره همسو و هماهنگ با فدراسیون پینگ پنگ در برنامه‌های مختلف به اجرای وظایف و رسالات خود پرداخته است و امیدواریم بتوانیم در تمام عرصه‌ها در سال جاری این وظیفه را به خوبی در تمام بخش‌ها اجرایی کنیم.
عموئیان که یکی از دو سرداور بین‌المللی پینگ‌پنگ قم به شمار می‌رود قرار است همراه با ولی‌الله دیرباز دیگر داور بین‌المللی پینگ‌پنگ قم در این سمینار که روزهای یازدهم تا سیزدهم تیرماه در اصفهان برگزار می‌شود، به منظور هماهنگی سرداوران برای مسابقات لیگ و قهرمانی کشور در سال 1392 حضور یابند./س
برچسب ها: قم ، حضور ، داوران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.