سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحولات 24 ساعت گذشته فلسطين + تصاوير

از جمله رويدادهاي شبانه روز گذشته فلسطين مي توان به تظاهرات معترضين فلسطيني در نزديکي رام الله و مجروح شدن چهار نفر در جريان درگيري معترضين فلسطيني و نيروهاي نظامي صهيونيست در ناحيه "بيت عمر" اشاره کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري معا، در جريان تيراندازي نظاميان صهيونيست به سوي معترضان فلسطيني شرکت کننده در تظاهرات روز گذشته تعدادي از آنان مجروح شدند.



اين درگيري ها در روستايي در نزديکي "بيت للحم" صورت گرفته است و معترضين پرچم فلسطين و تصاوير زندانيان فلسطيني که در اعتصاب غذا به سر مي برند را در دست داشته اند.



معترضين فلسطيني همچنين عليه اشغالگري رژيم صهيونيستي نيز شعار سر مي دادند. فعالان فلسطيني اظهار داشته اند که به احتمال زياد اعتراضات مردمي فلسطينيان طي روزهاي آينده ادامه خواهد يافت.



برخي از معترضان در اثر استنشاق گاز اشک آور در ناحيه "بيلين" در نزديکي "رام الله" آسيب ديده اند. اين تظاهرات اعتراضي عليه اشغال مزارع فلسطينان توسط صهيونيست و شهرک سازي هاي رژيم صهيونيستي انجام شده بود. 



همچنين در رويدادي ديگر روز گذشته چهار فلسطيني در ناحيه "بيت عمر" در شمال هبرون در جريان تيراندازي نظاميان صهيونيست مجروح شده اند.



به گفته شاهدان عيني اين درگيري در ناحيه "بيت زعتا" صورت گرفته است. "عمر محمد عياض عواد" سخنگوي کميته مردمي با اعلام اين خبر افزوده است که نيروهاي نظامي صهيونيست در جريان درگيري از گاز اشک آور استفاده کرده اند.



آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.  

برچسب ها: فلسطین ، کرانه ، باختری ، بیت ، عمر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.