سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آلودگي هوا سالانه پنج هزار قرباني مي گيرد

معاون بهره برداري ستاد معاينه فني شهر تهران خبر داد: سالانه آلودگي هوا 5000 قرباني مي گيرد كه سهم خودروهاي فرسوده و منابع متحرك از آلودگي هوا 80 درصد است.

مقدم در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود: در اين ميان نقش معاينه فني در كاهش آلودگي هوا و تصادفات 23درصد بوده  است  
 
وي ادامه داد :‌ظرفيت كلي مراكز معاينه فني شهر تهران روزانه بيش از 5000 خودرو است و در حال حاضر بازديد روزانه مراكز ما تنها 1500  خودرو است يعني 25 درصد ظرفيت اصلي آن است كه براي ارتقاي بهتر اين آمار، نيازمند فرهنگ سازي و توجه بيشتر مسئولان به نقش معاينه فني در امر كاهش آلودگي هوا و تصادفات است.  
معاون بهر برداري تاكيد كرد : بي ترديد در سراسر دنيا معاينه فني به عنوان يك عامل مهم و باز دارنده در كاهش آلودگي هوا و تصادفات شناخته ميشود چراكه به طور جدي و مستقيم با جان و سلامت شهروندان مرتبط است. 
مقدم خاطرنشان كرد : اميدواريم شهروندان با توجه به فرارسيدن ايام سفرهاي تابستاني، با مراجعه به مراكز معاينه فني علاوه بر آگاهي از وضعيت سلامتي خودروي خود و كاهش آلودگي هوا ،سفري ايمن همراه با گذراندن لحظات خوش در كنار خانواده را تجربه كنند. 
درصورت افزايش مراجعات ساعات كاري به سه شيفت خواهد رسيد و دو مركز بيهقي و الغدير همچنان در روز هاي جمعه آماده ارائه خدمات به شهروندان است. 
گفتني است يادمان نرود كه ما در قبال نسل هاي آينده مسئوليم وبا يد زميني پاك و زيبا را براي آنان به ميراث بگذاريم نه./ز
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.