سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان/

احداث 902 كلاس درس توسط بنياد بركت در نقاط مختلف كشور

مشاور رئيس ستاد اجرايی حضرت امام خمينی(ره) از احداث ۹۰۲ كلاس درس توسط بنیاد برکت درسطح مناطق مختلف به ويژه نقاط محروم و روستايی كشور خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جليل بشارتی در مراسم افتتاح مدرسه شش كلاسه عشايری روستای محروم دول‌گز در لرستان، از احداث ۹۰۲ كلاس درس توسط بنیاد برکت در سطح مناطق مختلف به‌ويژه نقاط محروم و روستايی كشور خبر داد و گفت: بنياد بركت در زمينه اشتغال‌زايی، بيمه، احداث فضاهای آموزشی فعاليت موثری دارد و در حوزه ساخت مدارس برنامه احداث يك هزار مدرسه در سطح كشور را در دستور كار قرار داده است.

وی با اشاره به اجرای ۲۰۸ پروژه آموزشی و پرورشی توسط بيناد در سطح كشور، اظهار کرد: اين مدرسه روستايی، دويست و نهمين طرح آموزشی بنياد است كه امروز به بهره‌برداری رسيده است.

بشارتی تصريح كرد: در اين ميان سهم استان لرستان از طرح‌های آموزشی بنياد بركت، شش پروژه با ۲۱ كلاس درس بوده است که برای اجرای اين طرح‌های آموزشی در مجموع اعتباری بالغ بر 15 ميليارد ريال هزينه شده است.

او تصریح کرد: در اين طرح‌ها پيش‌بينی ساخت نمازخانه، سالن اجتماعات و كتابخانه شده تا محيطی امن و جذاب برای دانش‌آموزان روستاهای محروم فراهم شود./س

برچسب ها: احداث ، توسط ، بنیاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.