سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاشیه برنامه سینمایی هفت؛

"زبان مادری" با وجود "پرویز پرستویی" می‌فروخت

فیلم سینمایی "زبان مادری" به دلیل نبود بازیگر سوپر استار مخاطب را برای تماشا جذب نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، برنامه سینمایی "هفت" شب گذشته با حضور حسین زندباف (تهیه کننده) و قربان محمدپور ( کارگردان) به گفتگو درباره فیلم سینمایی "زبان مادری" پرداخت.
"حسین زندباف" تهیه کننده "زبان مادری" گفت: من تهیه کنندگی حدود 30 فیلم سینمایی ار بر عهده داشتم و همچنین تاکنون 4 اثر را کارگردانی کردم.
وی افزود: "زبان مادری" از موضوع نو و تازه و تخیلی برخوردار است ولی پشتوانه‌ی غریبی دارد و تحت تاثیر سخنان مولاناست.
وی ادامه داد: سینما محل مقدسی است و حق بدآموزی در آن نداریم و نباید مردم را گمراه کنیم اعتقادم بر این است که فیلم ساخته شده باید تاثیر گذار باشد.
قربان محمدپور کارگردان "زبان مادری" راضی کننده نیست چرا که اثر مخاطب را به داخل سینما نمی‌کشاند ولی مخاطب از تماشای این اثر راضی خواهد بود اگر یک سوپر استار داخل این فیلم بود به طور قطع می‌فروخت.


وی ادامه داد: من می‌خواستم نقش پدر این اثر را"پرویز پرستویی" بازی کند که شاید اینگونه اثر بهتر می‌فروخت ولی چون ما به دنبال بازیگری بودیم که به دو زبان مسلط باشد به ناگریز از بازیگران خارجی استفاده کردیم.
وی خاطر نشان کرد: سعی کردم فیلم با شخصیتی را به تصویر بکشم و اینکه اثر حرفی برای گفتن داشته باشد و مشکلات امروز جامعه را مطرح کند چرا که ما هم به یک زبان حرف می‌زنیم ولی حرف‌های یکدیگر را نمی‌فهمیم.
گفتنی است: برنامه سینمایی "هفت" با بررسی مسائل سینمای ایران با اجرا و سردبیری "محمود گبرلو" وتهیه کنندگی علی قانع هر هفته جمعه شب‌ها از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.