سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز با حضور شهردار تهران افتتاح می شود؛

بهره برداری از مجموعه پل های تقاطع چند سطحی بزرگراه گمنام – کردستان

مجموعه پل های روگذر و زیرگذر چند سطحی تقاطع بزرگراه گمنام – کردستان امروز با حضور قالیباف شهردار تهران به بهره برداری خواهد رسید.

سلیمانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: این پروژه طی چند مرحله به اجرا درآمد که مرحله پایانی این پروژه هم اکنون با نصب عرشه پل گمنام – کردستان به صورت کامل به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه تصریح کرد: مرحله پایانی این پروژه هفته گذشته با نصب عرشه پل  به صورت آزمایشی افتتاح و امروز به صورت کامل با حضور شهردار تهران به بهره برداری خواهد رسید و شهروندان از این پس مسیر خیابان کارگر شمالی تا میدان سلماس و نیز کارگر شمالی به بزرگراه کردستان شمال را بدون توقف در چراغ قرمز و با کاهش قابل توجه توقف در ترافیک این مسیر را طی می کنند.

سلیمانی در ادامه اظهار داشت: پروژه احداث تقاطع غیر همسطح بزرگراه گمنام – کردستان از دو پروژه مجزا شامل احداث زیرگذر بزرگراه گمنام – کردستان و پروژه پل روگذر این مسیر تشکیل شده که بخش اول این پروژه به طول 416 متر به تفکیک دو رمپ شرقی و غربی به بهره برداری رسیده است.

وی در ادامه بیان داشت: این پروژه در زمینی به مساحت 49 هزار متر مربع و با هدف روان سازی و کاهش بار ترافیکی در محورهای اصلی یاد شده احداث شده است.

شهردار منطقه 6 خاطر نشان کرد: مرحله دوم این پروژه با هدف دسترسی آسان مسیر تردد در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید گمنام به کردستان شمال با نصب عرشه پل روگذر به پایان رسیده و از این پس شهروندان می توانند به راحتی و بدون توقف در چراغ قرمز در این مسیر تردد کنند./ل

برچسب ها: شهردار ، پل ، تقاطع ، کردستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.