سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

ترویج بی بندوباری هدفی جز از هم گسستن نظام خانواده را ندارد

نماينده ولي فقيه در استان مركزي و امام جمعه اراک با بیان اینکه در حال حاضر خانواده ها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند گفت: ترویج بی بندوباری هدفی جز از هم گسیختگی خانواده ها را در پی ندارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ،آيت الله دري نجف آبادي در خطبه هاي نماز جمعه در مصلای اراک افزود: دشمنان ايران با شناخت کامل از جریانات پیش رو به دنبال از هم

گسستن نظام خانواده، ترويج بي بندوباري و بي هويت كردن نسل جوان هستند.

وی با تاکید بر اینکه همه به خصوص خانواده ها بايد هوشيارتر باشند گفت : جوانانی که در خانواده ها تربیت می شوند بزرگترين سرمايه كشور محسوب مي‌شوند و اميد و باروري در اين قشر نويد دهنده پويايي و حركت است.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: جوانان اگر با دقت، گرايش به ورزش و تفريحات سالم از از اوقات فراغت خويش به صورت صحيح و سالم استفاده كنند ، از بسياري توطئه هاي دشمنان در امان خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه جوانان در ايجاد جامعه اسلامي پيشرفته نقش بزرگي را ايفا مي كنند افزود : خانواده هانیز در هدف یابی و ایجاد انگیزه نقس بسزایی دارند لذا در نصحيت كردن جوانان خويش بايد به رعایت اخلاق ادب توجه ويژه اي داشته باشند.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه اعتماد به توانمندي جوانان بسياري از مشكلات جامعه را برطرف مي كند گفت: حضور هوشمندانه و پرشور جوانان در بخش هاي علم و فناوري، پژوهشي، اقتصادي، نظامي و سياسي گوياي درك و قدرت بالاي آنان است.

وی بزرگترين نيروي فعال و بانشاط و مظهر شوق، آرمان گرايي و حركت رو به جلو را نسل جوان جامعه برشمرد و گفت: جوانان همواره به عنوان ياوران اصلي انبياء و ائمه معصومين(ع) در شكل گيري و پيروزي حركت هاي الهي حضور برجسته اي داشته اند./س

برچسب ها: ترویج ، خانواده ، اراک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.