سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

منتخبان شوراها به منزله برادر یکدیگر هستند

امام جمعه میاندوآب گفت: منتخبان شوراهای اسلامی شهر و روستا باید مانند برادر با یکدیگر همکاری کرده و در فضای صمیمی کار کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، حجت‌الاسلام محمد جواد قهرمانی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان در جمع مردم، اظهار داشت: حماسه 24 خرداد ماه با حضور میلیونی ملت بزرگ ایران اسلامی خلق شد که اکنون نوبت حماسه خلق کردن مسئولان و منتخبان فرا رسیده است، بنابراین باید رقابت‌ها را کنار گذاشته و به منزله همکار و برادر با یکدیگر رفتار کنند.

وی به حضور حداکثری مردم در انتخابات‌های ریاست‌ جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، شورای اسلامی شهر و روستا در 24 خرداد ماه سال جاری، اشاره کرد و افزود: اقشار مختلف جامعه با شوری وصف‌نشدنی در این انتخابات شرکت کرده‌اند، بنابراین منتخبان مردم وظیفه دارند در پاسداشت این حضور گام برداشته و نظام اسلامی را از زیر بار مشکلات مختلف نجات دهند.

قهرمانی به فرا رسیدن عید بزرگ مسلمانان نیمه‌شعبان، اشاره کرد و گفت: در حالی که ملل مسلمان هنوز از واقعیت‌های این روز بزرگ و ایام ظهور غافل هستند نمی‌توان انتظار داشت که غیر مسلمانان تصویر درستی از وقایع روز ظهور امام زمان (عج) ارائه دهند.

امام جمعه میاندوآب گفت: متاسفانه دشمنان دین مبین اسلام با تبلیغات منفی و مخرب، امام زمان (عج) را مظهر بی‌مهری، بی‌رحمی و خشونت معرفی می کنند در حالی که ایشان مظهر مهر و عطوفت الهی هستند.

وی به لزوم توجه مردم به تقوی الهی، تزکیه نفس و پرورش روح اشاره کرد و اظهار داشت: هر چقدر برای دوری از معصیت و جلب رضایت خداوند متعال گام برداریم به همان اندازه در حرم امن الهی قرار گرفته و سعادت دنیوی و اخروی را برای خود رقم زده‌ایم پس باید به اهمیت این نکته توجه کرد./س

برچسب ها: شورا ، میاندوآب ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.