سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش ارتش سوریه برای پاکسازی حومه "سیده زینب"

ارتش سوریه در تازه ترین عملیات خود در حال پاکسازی اطراف منطقه سیده زینب و جنوب دمشق است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از المیاین، پیشتر در خبری گزارش شد: شمار زیادی از تروریستها از جمله از اتباع عربستان ، اردن ،‌ ترکیه و مصر در حملات نیروهای ارتش سوریه در حمص و لاذقیه کشته شدند.

هفت نفر از اعضای یک گروه تروریستی در کمین نیروهای ارتش سوریه بین منطقه البریج و صدد در استان حمص به هلاکت رسیدند و شمار دیگری از تروریستها زخمی شدند و تجهیزات و اسلحه و مهمات افراد مسلح نیز منهدم شد.

نیروهای ارتش به محل تجمع تروریستها در روستای عین حسین جنوبی و شنداخیه در جب الجراح در حومه شهر حمص یورش بردند که شماری از تروریستها کشته شدند .

همچنین یک مخفیگاه تروریستها در نزدیکی ساختمان پست در رستن در حومه حمص منهدم شد و شماری از تروریستها کشته شدند .

نیروهای ارتش سوریه به تعقیب گروههای تروریستی در محله های حمیدیه و جوره الشیاح در شهر حمص ادامه دادند و شماری از تروریستها را به هلاکت رساندند و تجهیزات جنگی آنها را نیز منهدم کردند.

در لاذقیه نیز نیروهای ارتش به محل تجمع تروریستها در سکریه و تله و شحروره یورش بردند و شمار زیادی از تروریستها را کشتند. علی کشلو و ابو عمر ترکی از اتباع ترکیه ، عادل رامحی و معتز رمیحی از اتباع قطر و علی اطلس و جابر مایطه از اردن و احمد ثقفی ، احمد سکری ، ماجد عثمان ، خالد سرحان و عثمان کلزی از عربستان و محمد الهاشمی از مصر کشته شدند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.