سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تی شرتهای "بدون هدبند/بدون کفش" میامی هیت

بعد از اتفاقات بازی ششم فینال لیگ NBA با گل سه امتیازی مایک میلر بدون به پا داشتن کفش و بازی لبرون جیمز بدون هدبند، تی شرتهای با عبارت "بدون کفش/هدبند، بدون مشکل" در اختیار طرفدراان میامی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم میامی هیت با پیروزی در بازی هفتم فینال لیگ بسکتبال NBA برای دومین بار پیاپی قهرمان این بازیها شد اما بیشتر از هر چیز در سری بازیهای فینال، بازی ششم دو تیم میامی و سن آنتونیو مورد توجه قرار گرفت. جایی که لبرون جیمز برای اولین بار در طول سالیان بدون هدبند معروف خود بازی کرده و مسیر بازی را تغییر داد، در شرایطی که تیم سن آنتونیو با سه امتیاز از حریفش پیش بود پرتاب سه امتیازی ری آلن قهرمانی را از حریف گرفت و بازی را به وقت اضافه کشاند و از طرفی مایک میلر که در موقعیت پرتاب سه امتیازی قرار داشت بدون توجه به در آمدن کفشش از پا، پرتاب خود را با موفقیت داخل سبد کرد.

مجموع این شرایط بازی ششم فینال را به یک دیدار تاریخی تبدیل کرد و تی شرتهای مخصوصی هم در دو شکل به همین مناسبت طراحی شده و در اختیار هوادران میامی قرار گرفت. بر روی هر یک از این تی شرتها عبارت "بدون کفش/ بدون مشکل" و "بدون هدبند/بدون مشکل" نقش بسته که به پرتاب مایک میلر و بازی لبرون بدون هدبند اشاره دارند.

کریس بوش: هوادارانی که به خانه رفتند دیگر برنگردند!

یکی دیگر از اتفاقات بازی ششم فینال که دیدار هفتم را تحت الشعاع قرار داد ترک کردن سالن توسط طرفداران تیم میامی بود که تیم خود را بازنده تصور می کردند. این نفرات پیش از پرتاب سه امتیازی آلن و کشیدن بازی به وقت اضافه سالن را ترک کردند و پس از آن هم طبق قوانین اجازه بازگشت به سالن برای تماشای وقت اضافه را پیدا نکردند.

اما کریس بوش یکی از سه ستاره میامی با خطاب قرار دادن این عده گفت: به تمام هوادارنی که سالن را ترک کردند می گویم که برای بازی هفتم به سالن بازنگردند.

مشخص نیست این تعداد از هواداران در بازی هفتم به حرف ستاره تیم خود گوش کردند یا بار دیگر برای تماشای بازی آمدند./آق
برچسب ها: میامی هیت ، تی شرت ، هدیند ، کفش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.