سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کي روش: از صحبت هاي سرمربي کره علیه خودشان استفاده کردم / بازيکني مي خواهيم که به فکر خودش نباشد

سرمربي تيم ملي فوتبال گفت: مربی کره می‌خواست با صحبت هاي خود پيش از بازي با ايران، بازیکنان ما را تحت تاثیر قرار دهد البته صحبت‌های او باعث شد که من از همان‌ها علیه خودشان استفاده کنم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ کارلوس کي روش سرمربي تيم مل فوتبال ايران با حضور در يک برنامه تلويزيوني گفت: پس از بازي با کره جنوبي خيلي خسته ايم اما خوشحالم که توانستيم به جام جهاني صعود کرده و دل دل مردم را شاد کنيم.

وی در خصوص کری‌خوانی با مربی کره جنوبی گفت: مربی کره جو غیرعادی‌ای را پیش از بازی ایجاد کرد. در طول مدت مربی‌گری دارم هرگز با این موضوع مواجه نبودم. مربی کره با این صحبت‌ها می‌خواست بازیکنان ما را تحت تاثیر قرار دهد البته صحبت‌های او باعث شد که من از همان‌ها علیه خودشان استفاده کنم و انگیزه‌ای را درون بازیکنان خودمان به وجود بیاورم.

کی روش افزود: کره ای ها به ما بی احترامی کردند روز قبل از بازی زمانی که برای تمرین به ورزشگاه رفتیم بنرهای بزرگی از سر مربی کره در رختکن ما نصب شده بود تعجب می کنم کره ای ها همیشه مؤدب بودند اما اینجا به ما بی احترامی کردند.

وی اظهار داشت: در کنفرانس خبری پیش از بازی قصد داشتم با صحبت های خود جو را آرام کنم و عنوان کردم می خواهیم با کره ای ها جشن صعود را بگیریم ولی آنها با حرکات ناشایست خود پس از بازی نشان دادند به دنبال حذف ما بوده اند وی در مورد وضعیت قرارداد خود نیز گفت: قرارداد من طوری است که مرحله به مرحله که بالاتر می رویم خود به خود تمدید می شود. اکنون نیز پس از صعود به جام جهانی تا پایان جام جهانی 2014 برزیل تمدید شده است.

سر مربی پرتغالی تیم ملی فوتبال در ادامه در خصوص صحبت های سر مربی تیم ملی کره خاطر نشان کرد: نباید فکر و تمرکز خود را روی یک نفر بگذاریم بیایید از فوتبال لذت ببریم مهمترین مسئله این است که از سد کره گذشته و جام جهانی صعود کرده ایم.



وی با تشکر از تلاش ها و حمایت های نبی، کفاشیان و همه بازیکنان گفت: در راه رسیدن به جام جهانی مهم نیست که چطور شروع می کنیم بلکه پایان آن مهم است. نکته مهم این است که باید برنامه های تیم ملی را خیلی سریع انجام داده و انتظارات مردم را براورده کنیم.

وی با اشاره به اینکه همیشه دنبال فرصت ها بودم تا تیم ها را به جام جهانی ببرم اظهار داشت: خوشبختانه  برای سومین بار در ایران این اتفاق افتاد.

وی افزود: خانواده من از همه چیز مهم تر است به دلیل اینکه ایران خانواده ی من را تأمین می کند باید تمام توانم را برای آن بگذارم.

وی در خصوص رحمتی و عقیلی با تمام احترامی که برای این دو بازیکن قائلم اما تمرکزم روی 25 نفری است که تعهد کامل نشان دادند، بازیکنی می خواهیم که تنها به فکر خود نباشد متأسفانه آنها از فرصتی که داشتند استفاده نکرده اند، این مسئله باید نمونه ای باشد برای بازیکنانی که در آینده انتخاب می شوند و باید به یاد داشته باشند که نباید برای تیم ملی شرط بگذارند.

وی ادامه داد: هر بازیکنی که فصل آینده از آمادگی بهتری برخوردار باشد وظیفه ام است که به او فرصت بدهم، اولویت من بازیکنانی هستند که ما را برای صعود به جام جهانی همراهی کردند. البته این بدین معنا نیست که آنها همیشه در تیم ملی می مانند این بازیکنان باید خود را در لیگ نشان دهند.

وی در خصوص 16 تیمی و یا 18 تیمی بودن تیم برتر اذعان داشت: لیگ 16 تیمی از هر نظر به سود تیم فوتبال ایران است این کار باید چند سال پیش انجام می شد چرا که در این صورت هم برنامه های تیم ملی نظم می گیرد و هم می تواند سطح فوتبال ما را بالا ببرد.این موضوع نه تنها به تیم ملی کمک می کند بلکه بیشتر به نفع باشگاه هاست چرا که مربیان می توانند نفرات خود را بهتر بشناسند.

وی در پایان از مربیان لیگ نیز تشکر کرد  که کمک های شایانی به تیم ملی کرده اند./آق
برچسب ها: کی روش ، کره ، جام جهانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.