سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نامه دبیرکل فیفا به مهدی محمد نبی

این صعود جانانه را به شما و فدراسیون فوتبال ایران تبریک می گویم

مارکوس کاتنر قائم مقام جرومه والکه دبیرکل فیفا در نامه ای به مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال، صعود مستقیم تیم ملی را به جام جهانی تبریک گفت.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، مارکوس کاتنر قائم مقام جرومه والکه دبیرکل فیفا در نامه ای به مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال، صعود مستقیم تیم ملی را به جام جهانی تبریک گفت.

در این نامه آمده است:
جناب آقای مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران، پس از نزدیک دو سال رقابت سخت و نزدیک در گروه اول رقابتهای مرحله مقدماتی جام جهانی در آسیا، این تیم ملی ایران بود که با شایستگی در صدرگروهش ایستاد تا یکی از 4 تیم صعود کننده مستقیم به جام جهانی باشد.

این صعود جانانه و شیرین را به شما و مدیران و کارکنان فدراسیون فوتبال ایران تبریک می گوییم و سال آینده در برزیل، جایی که در حال حاضر، رقابتهای جام کنفدراسیونها برگزار می شود، منتظر دیدار شما و تیم ملی فوتبال ایران هستیم.

امیدواریم که در یک سال باقیمانده همچنان همکاری خوبی با فیفا درباره همه مسایل مربوط به حضور تیم ملی ایران در جام جهانی و مهیا کردن مقدمات حضور خوب در بزرگترین تورنمنت جهان باشید. همچنین امیدواریم در این مدت باقیمانده بتوانید به خوبی تیم ملی ایران را آماده حضور در مهمترین و مورد توجه ترین تورنمنت جهان کنيد./آق
برچسب ها: فیفا ، نبی ، دبیر کل ، کاتنر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.