سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

وجود جریان انحرافی در پشت پرده واگذاری میراث فرهنگی به بخش خصوصی

رئیس کارگروه گردشگری مجلس شورای اسلامی در خصوص واگذاری تصدی گری سازمان میراث فرهنگی به بخش خصوصی، اظهار کرد: افرادی که ما مطمئن هستیم جزء جریان انحرافی هستند پشت پرده این موضوع است و ما قطعا نمی توانیم این اختیارات را به جریان انحرافی واگذار کنیم.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد حجت الاسلام نصر اله پژمانفر، رئیس کارگروه گردشگری مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه، افزود: پشت پرده واگذاری میراث فرهنگی به بخش خصوصی جریان انحرافی وجود دارد.

وی با اشاره به سخنان ملک زاده در رابطه با واگذاری کلیه اختیارات بخش گردشگری به بخش خصوصی تا 9 تیرماه سال جاری، اظهار کرد: ما به شدت با این تصمیم عجولانه مقابله خواهیم کرد.

پژمانفر سپس با بیان سه ایراد کلی نسبت به این تصمیم رئس سازمان گردشگری گفت: اول اینکه دامنه این واگذاری مشخص نیست و تا زمانی که ایشان وقت تعیین کرده اند نمیتوان بین دولت و مجلس در رابطه با این واگذاری تعامل داشت.

پژمانفر با اشاره به اینکه سومین مسئله نیز در اینجا است که بر فرض مثال که ما این اتفاق را بپذیریم، اما باید ساز و کار این واگذاری مشخص باشد تا مابدانیم این واگذاری بر اساس چه اصول و ساز و کاری و به چه افرادی واگذار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اینکه یکدفعه یک چنین حرفی را مطرح بکنیم نشان می دهد قصد داریم از شرایطمان در روزهای آخر دولت سوء استفاده کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی: با توجه به اینکه عملکرد ملک زاده ضعیف بوده است، از دولت می خواهیم جلوی این عمل وی را بگیرد و گرنه مجلس در برابر این مسئله واکنش نشان خواهد داد.


برچسب ها: رئیس ، کارگروه ، گردشگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.