سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/با اعتبار 280 میلیارد ریال

12 طرح صنعتی در خراسان‌رضوی افتتاح می‌شود

دبیر ستاد گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن خراسان‌رضوی گفت: 12 طرح صنعتی با اعتبار 280 میلیارد ریال در خراسان‌رضوی افتتاح می‌شود.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی، فیروزه ابراهیمی اظهار داشت: از روز اول تا دهم تیرماه به نام روز ملی صنعت و معدن نامگذاری شده و این 10 روز با برنامه‌ریزی‌ها و مراسم خاصی گرامی داشته می‌شود.

دبیر ستاد مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن خراسان‌رضوی افزود: براساس تصمیمات گرفته شده روز اول تیر به نام روز تولید ملی و اصناف، دوم تیر روز تولید ملی و تشکل‌ها، سوم تیر روز تولید ملی و فرهنگ، چهارم تیر روز تولید ملی و سرمایه انسانی و پنجم تیر روز تولید ملی، رقابت‌پذیری و فضای کسب و کار نامگذاری شده است.

وی تصریح کرد: روز ششم تیر به نام روز تولید ملی و چشم انداز 1404، هفتم تیر روز تولید ملی، تحقیق و توسعه و مالکیت معنوی، هشتم تیر روز تولید ملی، تأمین مالی و ارز آوری، نهم تیر روز تولید ملی و سرمایه‌گذاری و دهم تیر روز تولید ملی و حماسه اقتصادی، نامیده شده است.

ابراهیمی با بیان اینکه در این ده روز 12 طرح صنعتی در استان، با حجم سرمایه‌گذاری 280 میلیارد ریال و اشتغال 350 نفر آماده افتتاح است، افزود: طی مراسمی که به مناسبت روز ملی صنعت و معدن برگزار می‌شود، صنعتگران و معدن‌کاران نمونه، تشکل‌ها و واحدهای تولیدی نمونه و پیشکسوتان این عرصه تجلیل می‌شود.

وی گفت: برگزاری تور صنعتی و معدنی، برگزاری نشست خبری، برگزاری نمایشگاه جانبی و دیدار با ایثارگران و خانواده معزز شهدا، رزمندگان و آزادگان صنعت و معدن از دیگر برنامه‌های بزرگداشت این دهه در خراسان‌رضوی است.


برچسب ها: روز ، ملی ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.