سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش آموزشی ناظران 1888 در منطقه 19

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 19، از برگزاری همایش آموزش ناظران 1888 در این منطقه خبر داد.

زلفی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همایش آموزشی ناظران 1888 روز چهارشنبه راس ساعت 14 در سالن کنفرانس معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 19 برگزار خواهد شد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این همایش با حضور 60 نفر از ناظران 1888 روز چهارشنبه ساعت 14 در سالن کنفرانس معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 19 برگزار می شود.

زلفی با اشاره به اجرای این همایش گفت: در همایش آموزشی ناظران سامانه 1888 منطقه 19، معاون حمل و نقل ترافیک، بازرسان ویژه، مسئولان 1888 و مشاوران حمل و نقل ترافیک حضور دارند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش گفت: ارتقای سطح آگاهی و آشنایی ناظران با مسائل ترافیکی، حمل و نقل در سطح منطقه 19 از اهداف برگزاری این همایش است.

زلفی ادامه داد: آموزش حدود 60 نفر از ناظران افتخاری سامانه1888 توسط کارشناسان و مشاوران ترافیکی منطقه 19 به منظور ارتقای سطح آگاهی،افزایش بینش و دیدگاه این ناظران در رسیدگی به پیام های شهروندی در سامانه 137 و 1888 از اهداف برگزاری این همایش است.

وی در پایان با اشاره به نحوه اجرای این همایش افزود: در این همایش از 5 نفر از ناظران برگزیده با اهدای جوایزی به رسم یاد بود توسط معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه 19 تجلیل خواهد شد./ل
برچسب ها: حمل ، نقل ، ترافیک ، شهرداری ، همایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.