سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملی پوش کاراته بانوان:

در رقابتهای آسیایی از عنوان قهرمانی ام دفاع می کنم

عضو تیم ملی کاراته بانوان گفت: در رقابتهای آسیایی گذشته به مدال طلا دست یافتیم، امسال نیز با هدف تثبیت این عنوان پا به میدان رقابتها می گذارم.

نازنین دوستی ملی پوش کاراته بانوان در خصوص تمرینات خود به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تمریناتی در اردوها داریم بسیار خوب و مثمر ثمر است اما حیف که مسابقه ای نداریم. اصولا تمرین زمانی خوب  و پرفایده است که رقابتی باشد و انگیزه ایی ، بنابراین وقتی مسابقه ایی نیست پس انگیزه ها هم کمتر می شود.

وی در ادامه افزود: فاصله اردوها زیاد می باشد، شرایط تمرینی  داخل اردوها هم به طبع با شرایط تمرینی خارج اردوها فرق می کند، هر چه زمان اردوها نزدیک بهم باشد برای ما بهتر و اثر بخش تر است، چرا که تمرینات حرفه ایی درون اردویی که پشت سر هم باشد ماندگار تر واثر بخش تر است.

دوستی در ادامه به حریفان خود در مسابقات آسیایی اشاره کرد و گفت: در رقابتهای آسیایی حریفی از چین دارم که نائب قهرمان جهان در فرانسه بوده (سال گذشته) ، و این حریف قدرتمندی است که او و تکنیکها و تاکتیکهایش تمرکز کرده ام.

فیلم رقابتهای این حریف چینی را درمسابقات آسیایی، وان و جهانی را دیده ام وانصافا کارش بسیار خوب و به قول خودمان شش دانگ است و من باید از موقعیتهای خیلی کوچک در حین مبارزه استفاده کنم تا بتوانم او را مغلوب خود سازم.

ملی پوش وزنه 50 کیلوگرم بانوان به حریفی دیگر از آسیا اشاره کرد و افزود: حریف دیگر من رقیبی از کشور ژاپن است اونیز حریفی قابل و توانمند است، هر چند که سال گذشته در رقابتهای آسیایی او را 10 بر 3  او را وادار به شکست کردم، اما حقیقت این است که چون من از او که یک قطب قدرتمند در وزن 50 کیلو گرم است شناخت کافی نداشتم، به راحتی و بدون استرس با او روبرو شدم و خیلی راحت او را مغلوب کردم بعد از مسابقه تازه فهمیدم که این شخص، یک حریف قدرتمند برای این وزن به حساب می آید.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در پیکارهای آسیایی سال گذشته ، مدال طلا را کسب کردم و امسال هم برای تثبیت عنوان قهرمانی ام به میدان می کردم.

وی در خاتمه یاد آور شد: امسال در مسابقات آسیایی کارمان نسبت به قبل سخت تر است زیرا حریفان از ما شناخت کافی دارند وبه طور قطع کار ما را آنالیز کرده و روی نقاط مختلف و قدرت ما تمرکز کرده ام پس قبل از اینکه در میدان روبروی حریفان خود غافلگیر شویم باید ترفند های حرفه ایی را بکار گیریم تا تکنیک ها و تاکتیکها ی ما بر اساس آنچه که حریفان ما در فیلمهای مسابقات از ما دیده اند، نباشد، با کمی تغییر روش می توانیم تمرکز آنها را بر اساس آنچه که دیده اند برهم زنیم./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.