سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

اردوی تیم ملی اسکی روی چمن کشور در جنگل فندقلوی نمین برپا شد

اردوی آمادگی تیم ملی اسکی روی چمن درمنطقه جنگلی فندقلوی شهرستان نمین در 30 کیلومتری استان اردبیل آغاز شد .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / در این اردوی دو هفته ای 12 نفر از اسکی بازان معروف کشور در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان با انجام تمرینات لازم خود را برای حضور در مسابقات مختلف کشوری و بین المللی آماده می کنند.

محمود غلامی مربی تیم اسکی روی چمن کشور هدف از این اردو را آماده سازی تیم های ملی جوانان و بزرگسالان برای مسابقات مرحله اول تیم ملی و لیگ بین المللی ایران ذکر کرد.

وی گفت: حدود 10 سال است که ما اردوهای تیم ملی را در پیست اسکی فندقلوی استان اردبیل برگزار می کنیم و امسال هم از 26 خردادماه اردو در این پیست آغاز شده و تا پنجم تیرماه ادامه می یابد.

مربی تیم اسکی روی چمن کشور افزود: امسال از نظر رنکینگ مسابقات سال سختی را پیش رو داریم و باید برنامه ریزی های خود را کامل تر کنیم تا بتوانیم در مسابقات پیش رو خوش بدرخشیم.

غلامی گفت: تیم اسکی جمهوری اسلامی در رده سنی جوانان دو سال است که جزو سه تیم برتر دنیا است و نفرات ما هم جزو سه نفر برتر دنیا بشمار می روند.

وی با بیان این که سطح مسابقات قهرمانی دنیا فوق العاده بالاست افزود: حدود 60 شرکت کننده از 13 کشور دنیا برای حضور در مسابقات قهرمانی دنیا اعلام آمادگی می کنند.

مربی تیم اسکی روی چمن کشور اظهار امیدواری کرد امسال این تیم بتواند در مسابقات قهرمانی دنیا حرکت رو به جلو داشته و مدال های سال های گذشته اش را تکرار کند.

غلامی گفت: در رده سنی بزرگسالان هم چند سال است که تیم ما جزو چهار تیم برتر دنیا است و نفراتمان هم جزو هشت نفر برتر دنیا محسوب می شوند.

او اظهار امیدواری کرد که اعضای این تیم بتواند امسال در مسابقات قهرمانی دنیا در ژاپن جزو شش نفر اول دنیا در رنکینگ بزرگسالان باشند.

سید جواد سید سرمربی تیم ملی اسکی روی چمن کشور هم در این اردو از شرکت این تیم در چهار مسابقه سخت طی دو سه ماه آینده خبر داد.

او گفت: اولین دوره مسابقات لیگ اسکی روی چمن سال 92 کشور در روزهای ششم و هفتم تیرماه در پیست بین المللی اسکی روی چمن فندقلوی نمین و روزهای دوازدهم و سیزدهم همین ماه در پیست دیزین برگزار می شود.

وی افزود: مسابقات بین المللی اسکی روی چمن 20 تیر در لبنان ، مسابقات قهرمانی جوانان جهان 12 مردادماه در کشور اتریش و مسابقات قهرمانی دنیا هم 12 شهریور در کشور ژاپن برگزار می شود/س.

برچسب ها: اردبیل ، اردوی ، تیم ، ملی ، اسکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.