سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردو پایدار سازی گروه دوام محلات منطقه 10

رئیس بحران منطقه 10 در راستای پایدار سازی گروههای دوام از بر پایی اردو گردشی و تفریحی باغ موزه دفاع مقدس خبر داد.

ابراهیم ملاصالحی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: به منظور پایدار سازی گروه های دوام محلات منطقه 10 ستاد با هماهنگی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر اقدام به بر پایی اردو گروهی و تفریحی باغ موزه دفاع مقدس با حضور 200 نفر از داوطلبین دوام محلات کارون شمالی ، کارون جنوبی، سلسبیل شمالی ، سلسبیل جنوبی ، سلیمان تیموری می کند.
وی در ادامه افزود: این اردو که به همراهی ستاد بحران منطقه 10 انجام می شود شرکت کنندگان ضمن بازدید از نقاط مختلف باغ موزه ، در جریان فعالیت های این مرکز قرارمی کردند.
وی در خصوص دیگر اقدامات انجام شده گفت: در راستای تداوم فعالیت های آموزش همگانی و شهروندی، ستاد بحران منطقه با مشارکت دفتر نوسازی محله شبیری جی و شهرداری تهران منطقه 10 ناحیه 2 اقدام به برگزاری نمایشگاه آمادگی در برابر زلزله در محله مذکور نمود.
وی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه مباحثی همچون شناخت زلزله و آمادگی، لزوم نوسازی بافت فرسوده ، مقاوم سازی ساختمان ، کیف نجات، شرایط بحران محور اصلی را در بر داشت و مطالبی همانند زیبا سازی ، مبارزه با جانوران موذی و آشنایی با مواد مخدر دیگر مسائلی بودند که عنوان گردید./ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.