سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

اجرای مصوبات گردشگری همکاری دستگاه های اجرایی بویژه شهرداری ها را می طلبد

استاندار اصفهان در کارگروه گردشگری استان به تصویب 8 مصوبه در دوره چهارم سفرهای استانی اشاره کرد و گفت: اجرای این مصوبات نیازمند همکاری همه دستگاه ها به خصوص شهرداری ها است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان ، علیرضا ذاکر اصفهانی استاندار اصفهان در کارگروه گردشگری استان ضمن تسلیت درگذشت استاد جلیل شهناز به جامعه هنری کشور از شهرداری اصفهان خواست که مساعدت و اقدامات لازم را در خصوص خاکسپاری این هنرمند نامی ایران زمین در آرامستان تخت فولاد فراهم نماید.

وی در ادامه این کار گروه با اشاره به ظرفیت های فراوان استان اصفهان در زمینه های گردشگری افزود: باید از این ظرفیت ها و توانایی های موجود در استان بهره کافی برده شود.

ذاکر اصفهانی ، اصفهان را موزه ای از تاریخ و تمدن ایران اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: معرفی هویت و هنر این شهر و سایر شهرهای استان اصفهان در زمینه های گردشگری برای گردشگران داخلی و خارجی بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه در چند سال اخیر تلاش شده بسترهای لازم برای گردشگری در استان فراهم شود، افزود: کارهای بسیار خوبی در راستای آماده سازی بسترهای لازم در این زمینه صورت گرفته است.

استاندار اصفهان با اشاره به افزایش تعداد گردشگران در سال های اخیر، خاطرنشان کرد: برای حضور گردشگران نیازمند انجام کارهای بیشتری در بخش های نرم افزاری و سخت افزاری هستیم.

وی با بیان اینکه در بخش فرش دستباف مطالبات زیادی وجود دارد، افزود : مقدمات لازم برای احداث موزه فرش اصفهان فراهم شده است.

استاندار اصفهان همچنین از افتتاح چند شربت خانه در سطح استان و به خصوص در شهر کاشان در روزهای آینده خبر داد.

ذاکر اصفهانی با اشاره به اینکه در دوره چهارم سفرهای استانی 8 مصوبه در این زمینه به تصویب رسیده است، تصریح کرد: اجرای این مصوبات همکاری همه دستگاه های اجرایی به خصوص شهرداری ها را می طلبد.

وی با بیان اینکه رودخانه ی زاینده رود هم نیاز تاریخی و هم یک ضرورت است، از همه دستگاه ها خواست که در حفظ و بقای آن بکوشند.

وی با توجه به وظیفه شهرداریهای حوضه زاینده رود، از شهرداری اصفهان خواست با ساماندهی رودخانه و با مدد از فناوری جدید، آب پایدار را در زاینده رود و در محدوده شهر اصفهان جاری سازد./س

برچسب ها: اصفهان ، کارگروه ، گردشگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.