سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

جوانان در توسعه و پیشرفت کشور نقش اساسی ایفا می کنند

شهردار تبریز گفت: جوانان در توسعه و پیشرفت کشور نقش اساسی و مهمی ایفا می کنند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،نوین با اشاره به جایگاه قشر پویا و بالنده جوان در جامعه کنونی ایران افزود: ایران اسلامی به عنوان کشوری با جمعیت جوان، بهترین و مناسب ترین شرایط و موقعیت را برای رشد و بالندگی در تمام عرصه های علمی، اقتصادی و بین المللی دارد.

وی گفت: این توقع که ایران 1404 به تعبیر رهبری با تکیه بر عزم، اراده و توان و دانش علمی جوانان مستعد به کشوری قدرتمند و توسعه یافته در تمام ابعاد تبدیل شود دور از دسترس نیست.

شهردار تبریز با اشاره به نقش جوانان ایرانی در کسب موفقیت های بزرگ علمی و ورزشی در عرصه های جهانی و بین المللی گفت: جوانان ایرانی در تمام دوره ها و حوزه ها، همواره با تکیه بر روحیه ایمان و ظرفیت های بالقوه خود، برای این مرز و بوم افتخارآفرینی کرده اند تا نام بلند ایران در بلندای جهان همواره طنین انداز باشد.

وی تلاش برای تأمین و تضمین برخی نیازها و خواسته های معقول و به حق جوانان را وظیفه دستگاه ها و نهادهای مسوول دانست و بر ضرورت برنامه ریزی کلان و موثر برای پاسخگویی به این نیازها و بسترسازی رشد و بالندگی استعدادهای بالقوه این قشر تأکید کرد.

نوین افزود: شهرداری به عنوان یک نهاد اجتماعی، طی سال های اخیر با درک این شرایط و نیازهای جامعه جوان این شهر، اقدام به ایجاد زیرساخت های لازم برای تزریق نشاط اجتماعی در بین جوانان از طریق توسعه پارک ها و بوستان های محلی، فرهنگسرا ها، کتابخانه ها و دیگر مراکز فرهنگی کرده است.

وی صیانت از جوانان در مقابل توطئه ها و هجمه های مختلف فرهنگی و اعتقادی دشمنان، جلوگیری از به انحراف کشیده شدن نسل طلایی کشور و برنامه ریزی برای رشد و بالندگی استعدادها و توانمندی های این قشر فعال جامعه را از مهم ترین وظایف مسوولان کشور برشمرد./س

برچسب ها: جوانان ، توسعه ، پیشرفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.