سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

برنامه ریزی برای درخشش تیم ملی فوتبال در جام جهانی ضرورت دارد

سرمربی تیم ملی صبای قم گفت : برنامه ریزی برای درخشش و نتیجه گیری مطلوب تیم ملی در بازی های جام جهانی 2014 برزیل از هم اکنون ضروری است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / محمد مایلی کهن در حاشیه اردوی تیم صبای قم در شهرستان نیر ضمن تبریک راهیابی تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی افزود : نباید این پیروزی با ایجاد غرور در تیم ملی و دست اندرکاران آن ؛ مدیران و کادر فنی این تیم را از برنامه ریزی مناسب برای نتیجه گیری هرچه بهتر در دیدارهایی که قرار است در جام جهانی با تیم های ملی سایر کشورها داشته باشیم غافل کند.

وی در قسمت دیگری از سخنان خود اردوی تیم فوتبال صبای قم را در شهرستان نیر مطلوب دانست ولی در عین حال از بعضی کمبودهای موجود در ورزشگاه این شهرستان گلایه نمود.

رضا عنایتی ؛ بازیکن باتجربه تیم فوتبال صبای قم ضمن ابراز شادمانی خود از پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر کره و راهیابی به جام جهانی گفت : تمام بازیکنان ؛ کادر فنی ؛ فدراسیون ؛ رسانه ها و سایر دست اندرکاران دست به دست هم دادند تا ایران بتواند برای چهارمین بار راهی جام جهانی شود.

وی نیز برنامه ریزی دقیق و مناسب برای نتیجه گیری بهتر در بازی های جام جهانی برزیل برای تیم ملی فوتبال کشورمان را لازم دانست و خاطرنشان کرد نباید بگذاریم این تیم خدای ناکرده به زنگ تفریح تیم های بزرگ جهان در این جام جهانی تبدیل شود.

وی همچنین شرایط بازیکنان تیم فوتبال صبای قم را مطلوب دانست و یادآوری کرد اکثریت بازیکنان این تیم جوان هستند و میانگین سنی آنان بین 21 تا 22 سال است و قصد داریم تا با تمرینات و دیدارهای تدارکاتی در لیگ آینده مقام مناسبی را کسب نماییم.

تیم فوتبال صبای قم از چند روز قبل برای شرکت در اردو و برگزاری دیدارهای تدارکاتی در شهرستان نیر از توابع استان اردبیل و در دامنه کوه 4811 متری سبلان حضور دارد/س.

برچسب ها: اردبیل ، ضرورت ، برنامه ، ریزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.