سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکرار//

عباسی در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران : ایرانی همه جا ایرانی است

وزیر ورزش وجوانان گفت : جوانان ایرانی در زمین کره ثابت کردند برای افتخار آفرینی ، خود فرصت ساز هستند و این امتیاز خاص ایرانی هاست .

عباسی وزیر ورزش وجوانان در گفتگوی زنده تلویزیونی به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت :
جوانان ایرانی در زمین کره ثابت کردند برای افتخار آفرینی ، خود ، فرصت ساز هستند و این امتیاز خاص ایرانی هاست . ملی پوشان نشان دادند برای رسیدن به افتخار اتحاد وهمدلی با مردم است .
 
وی افزود: ملی پوشان در آستانه میلاد حضرت ولی عصر (عج) هدیه بسیار خوبی به مردم دادند. آفرین بر آنها.
 
عباسی درباره جوایزی که قرار است از طرف وزارت ورزش به ملی پوشان اهدا شود گفت: بازیکنان ما خیلی همت کردند و ما باید قدرشناس آنها باشیم. وزارت ورزش به هر یک از بازیکنان تیم ملی 50 میلیون تومان وجه نقد و یک حواله خودرو اهدا می کند.
 

وی در مورد اینکه کی‌روش را برای ادامه همکاری در تیم نگه می‌دارد گفت: کار هماهنگی را وزارت ورزش با فدراسیون فوتبال و کی‌روش آغاز کرده و می‌خواهیم این کار را ادامه دهیم. یک طرف این ماجرا ما هستیم و من و کفاشیانتصمیم داریم که همکاری تیم ملی با کی‌روش ادامه پیدا کند. اما یک طرف ماجرا هم کی‌روش است ان‌شاءالله کی‌روش هم همراه ما بماند.

وی در مورد اینکه خودش با کی‌روش در کره در مورد تمدید قرارداد صحبت کرده، گفت: بعد از برد فرصتی نشد که وارد ریز این جریان شویم. اما همانطور که گفتم کفاشیان و من تصمیم داریم که کی‌روش را حفظ کنیم و اگر او بماند افتخار می‌کنیم.

وزیر ورزش در مورد اینکه پاداش ملی‌پوشان چه زمانی پرداخت می‌شود، اظهار داشت: پاداش را همین امروز به آنها پرداخت می‌کنیم.

عباسی در مورد اینکه چه شد خودش به همراه تیم ملی به قطر و کره سفر کرد، گفت: حس کردم در روزهای آخر همه باید وارد صحنه شوند و همه ظرفیت‌ها را باید به کار می‌گرفتیم و من به عنوان یک خادم وارد شدم و خوشبختانه با دعای خیر مردم که پشتوانه تیم بود به سه پیروزی ارزشمند دست یافتیم.

برچسب ها: عباسی ، وزیر ، ورزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.