سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

پارک فناوری پردیس نمونه حماسه علمی و فناوری است

فرماندار شهرستان پردیس گفت : ما در پارک فناوری پردیس شاهد پیشرفت ها و موفقیت های زیادی بودیم که می توان از آنها در سالی که مقام معظم رهبری آن را سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری کردند با واژه حماسه در حوزه علم و فناوری یاد کرد.

ایرج بیگدلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:پارک فناوری در شهرستان پردیس نماد علمی و فناوری این شهرستان محسوب می شود با وجود همه تحریم ها دشمن نتوانسته است که جلوی پیشرفت های دانشمندان ما را در زمینه های مختلف علمی بگیرد ما در این مجموعه شاهد پیشرفت ها و موفقیت های زیادی بودیم که می توان از آنها در سالی که مقام معظم رهبری آن را سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری کردند با واژه حماسه در حوزه علم و فناوری یاد کرد.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :شهرستان پردیس در کنار وجود این پایگاه علمی و فناوری کشوردر حوزه فرهنگ نیز در بحث میراث فرهنگی با وجود پل شاه عباسی از جایگاه خوبی برخوردار است و آثار و بقایای فرهنگ و تمدن اصیل ایرانی در این شهرستان یافت می شود .

فرماندار شهرستان پردیس اضافه کرد :مدیریت شهرستان پردیس را با طرح برنامه های مختلف و اجرایی کردن آنها در کنار استقرار ادارات مختلف سامان داده ایم و از سوس دیگر با هر گونه تخلف در زمینه های مختلف به شکل جدی برخورد خواهیم کرد .

بیگدلو در خاتمه اظهار داشت :ما در نظامی زندگی می کنیم که مردم سالاری در راس امور آن قرار دارد و باید طوری به مردم خدمات ارائه دهیم که در شآن مردم باشد و ما در شهرستان پردیس برای تحقق این هدف از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد ./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.