سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجموعه پل های تقاطع چند سطحی بزرگراه گمنام – کردستان اول تیر ماه افتتاح می شود

مجموعه پل های رو گذر و زیر گذر چند سطحی تقاطع بزرگراه گمنام - کردستان روز شنبه اول تیرماه با حضور مدیران شهری به بهره برداری خواهد رسید .

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، سلیمانی شهردار منطقه پس از اعلام این خبر گفت : پروژه یاد شده طی چند مرحله به اجرا در آمد که مرحله پایانی این پروژه هم اکنون با نصب عرشه پل گمنام - کردستان بصورت کامل به بهره برداری خواهد رسید .
 
وی افزود:  مرحله پایانی این پروژه هفته گذشته با نصب عرشه  پل بصورت آزمایشی افتتاح گردید و روز شنبه پروژه یاد شده بصورت کامل  با حضور شهردار تهران به بهره برداری خواهد رسید و شهروندان می توانند از این پس مسیرخیابان  کارگر شمالی تا میدان  سلماس و همچنین کارگر شمالی  به بزرگراه کردستان شمال را بدون توقف در چراغ قرمز و  در نهایت  با کاهش قابل توجه توقف در ترافیک این مسیر طی نمایند.
 
سلیمانی در ادامه خاطر نشان ساخت:  این پروژه  در زمینی  به مساحت 49000متر مربع و با هدف روان سازی و کاهش بار ترافیکی در محورهای اصلی یاد شده احداث گردیده است .
 
وی افزود : در شرایط کنونی ترافیک در برخی از نقاط اصلی شهر تهران به ویژه منطقه 6 با توجه به موقعیت خاص این منطقه و قرار گرفتن آن در حاشیه شمالی محدوده مرکزی شهر تهران  باعث شده است این منطقه نه تنها دارای مشکلات حمل ونقل و تولید و جذب سفر خود بوده بلکه  مشکلات و مسایل حمل و نقل عبوری  نیز بر آن تحمیل شده است .
 
سلیمانی گفت : از این روی پس از مطالعات و پژوهش های کارشناسی  متعدد ، پروژه احداث  تقاطع غیر همسطح بزرگراه گمنام - کردستان  در دستور کار  منطقه قرار داده شد .
 
وی در ادامه با ارائه توضیحات بیشتر یاد آور شد: پروژه احداث تقاطع غیر همسطح بزرگراه گمنام - کردستان از دو پروژه مجزا شامل احداث  زیرگذر بزرگراه گمنام - کردستان و پروژه پل رو گذر این مسیر تشکیل شد ه که بخش  اول این پروژه به طول 416 متر به تفکیک دو رمپ شرقی و غربی به بهره برداری رسیده است.
 
 سلیمانی گفت :مرحله دوم این پروژه  با هدف  دسترسی آسان مسیر تردد در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید گمنام به کردستان شمال  با نصب  عرشه روگذر به پایان رسیده و از این پس شهروندان می توانند به راحتی و بدون توقف در چراغ قرمز در این مسیر تردد کنند./ز

برچسب ها: پل ، تقاطع ، گمنام ، کردستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.