سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

حضور قطعی 15 تیم خارجی در مسابقات آسیایی شطرنج

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد با اشاره به حضور قطعی 15 تیم خارجی و تیم ایران در مسابقان آسیایی شطرنج گفت: امروز در مراسمی رسمی با حضور مسئولان کشور، پرچم کشورهای شرکت‌کننده به اهتزاز در می‌آید.

پهلوان درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران از آمادگی کامل برای میزبانی از تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات آسیایی شطرنج خبر داد.

وی تصریح کرد: تمهیدات لازم رفاهی، امنیتی و برگزاری مسابقات در مجموعه وزارت نفت در محمودآباد در نظر گرفته شده است که امیدواریم میزبانی شایسته باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد آغاز مسابقات را صبح فردا بیان کرد و گفت: تاکنون سه تیم ازبکستان، تاجیکستان و قزاقستان وارد مجموعه نفت محمودآباد شده‌اند و تیم‌های دیگر نیز ظرف امروز و امشب وارد می‌شوند.

پهلوان زمان اختتامیه مسابقات را شب پنجم تیر اعلام کرد افزود: شرکت‌کنندگان طی یک هفته با هم رقابت می‌کنند و چهره نفرات برتر در شب پنجم تیر مشخص می‌شود.

وی از به اهتزاز در آمدن پرچم کشورهای شرکت‌کننده در محل سه راهی شهر خبر داد وتصریح کرد: این برنامه به صورت رسمی و با حضور شخصیت‌های کشور، استان و شهرستان امروز انجام می‌گیرد.

شهرستان محمودآباد از فردا میزبان مسابقات شطرنج رده‌های سنی 8 تا 18 سال دختران و پسران آسیا است./س

برچسب ها: حضور ، شطرنج ، آسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.