سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

سند توسعه اشتغال و سرمايه گذاري آذربايجان شرقي رونمايي شد

مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي آذربايجان شرقي از رونمايي سند توسعه اشتغال و سرمايه گذاري استان خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، فاتح با بيان اينكه سرمايه و نيروي كار مهم ترين نهادهاي توليد محسوب مي شوند، گفت: با اجرايي كردن سند توسعه اشتغال و سرمايه گذاري در استان گام هاي موثري در ايجاد اشتغال و رفع مشكلات سرمايه گذاري برداشته خواهد شد.

وي با اشاره به اينكه اين سند اولين سند توسعه اشتغال كشور است، اظهار كرد: اين سند تا سال هاي متمادي نياز استان را در زمينه اشتغال برطرف خواهد كرد.

فاتح از ثبت سند توسعه اشتغال و سرمايه گذاري استان در مركز ثبت اسناد ملي خبر داد و افزود: اين سند جزو اسناد مهم استان است و بايد سرلوحه همه دستگاه هاي اجرايي قرار گيرد، چرا كه با اتكا به آن مي توان روند توسعه استان را شتاب بخشيد.

وي گفت: توسعه بستر امنيت اقتصادي و سرمايه گذاري، اصلاح شيوه هاي وصول حقوق دولتي و عمومي و ارتقاء ميزان شفافيت و سطح كيفي خدمات اداري از جمله سياست ها و اقدامات اجرايي است كه در اين سند براي بهبود محيط كسب و كار در استان پيش بيني شده است.

مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي آذربايجان شرقي گفت: اين سند كه در ۳۷ جلد كتاب و لوح فشرده تهيه و در اختيار دستگاه هاي اجرايي استان قرار خواهد گرفت. /س

 

برچسب ها: سند ، توسعه ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.