سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کريمي فيروز جايي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تعامل دولت با دانشگاه در پیشرفت و توسعه کشور موثر است

مدرس دانشگاه مازندران گفت: "رئیس‌جمهور منتخب" باید از نظرات نخبگان و بدنه کارشناسی کشور استفاده کند چرا که تعامل دولت آینده با دانشگاه‌ها قطعا در پیشرفت و توسعه کشور بسیار موثر است.

"محمد‌علي‌ کريمي فيروز‌جايي" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حضور میلیونی مردم ولایتمدار ایران اسلامی در انتخابات 24 خرداد، اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات تجلی مردم‌سالاری دینی در نظام اسلامی است که در راستای تحقق حماسه‌سیاسی مدنظر "مقام معظم‌ رهبری" تحقق يافت.
 
وی با تاکيد بر چالش‌های اقتصادی پیش‌رو تصريح کرد: رئیس‌جمهور منتخب با سرلوحه قرار دادن فرمایشات "مقام معظم رهبری"، می‌تواند بر مشکلات و چالش‌های اقتصادی فائق آید.
 
کريمي فيروز‌جامي با بيان اینکه کشور امروز در یک پیچ تاریخی حساس قرار دارد، گفت: رئیس‌جمهور منتخب باید از نظرات نخبگان و بدنه کارشناسی کشور در حل مشکلات استفاده کند و قطعا تعامل دولت آینده با نهاد دانشگاه می‌تواند در پیشرفت و توسعه کشور بسیار موثر باشد.
 
مدرس دانشگاه مازندران در پابان در خصوص نقش مهم نخبگان دانشگاهی در پیشرفت و توسعه کشور خاطر‌نشان کرد: با توجه به اينکه سرمایه اصلی کشور را نخبگان و کارشناسان تشکيل مي‌دهند، لذا دولت‌ها بايد از نظرات نخبگان و کارشناسان در جهت توسعه و پيشرفت کشور استفاده کنند.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: دانشگاه ، نخبگان ، مشکلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.