سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

پیام تبریک باشگاه پاس همدان به مناسبت صعود تیم ملی فوتبال

باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به رقابت های جام جهانی 2014 برزیل را به وزیر محترم ورزش ، ریاست محترم فدراسیون فوتبال ، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی، بازیکنان و اعضای کادر فنی و همچنین مردم فهیم و فوتبالدوست ایران عزیز تبریک گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ در متن این پیام آمده است : کسب رتبه اول گروه A رقابت های مقدماتی جام جهانی 2014 و صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی برزیل که با غیرت جوانان دلاور و غیور ایرانی رقم خورد ، موجب افتخار و مباهات ملت مسلمان و قهرمان ایران گردید .
خدای را سپاس که در ایام مصادف با اعیاد شعبانیه دل های نورانی مردم مومن و خداجوی کشورمان شاد و پرچم پر افتخار ایران بار دیگر به اهتزاز درآمد
بدینوسیله این پیروزی باشکوه را به مردم قهرمان پرور ایران،جامعه ورزشی کشور و به ویژه خانواده فوتبال ،تبریک و تهنیت عرض می نماییم.
تیم‌های ملی كره جنوبی و ایران عصردیروز آخرین دیدار خود در جریان رقابت‌های مقدماتی جام 2014 برزیل را برگزار كردند كه ملی‌پوشان كشورمان با كسب یك پیروزی تاریخی با 16 امتیاز به عنوان صدرنشین گروه  A راهی جام جهانی 2014 برزیل شدند./س
برچسب ها: تبریک ، صعود ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.