سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفر محرمانه معاون وزير دفاع آمريكا به مرزهاي شمالي سوريه

خبرنگار كانال يك تلويزيون رژيم صهيونيستي از سفر محرمانه "اندرو ويبر" معاون وزير دفاع آمريكا در امور جنگ هاي شيميايي و بيولوژيكي به منطقه جبل الشيخ در مرزهاي شمالي سوريه خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از الحيات، خبرنگار كانال يك تلويزيون رژيم صهيونيستي در خبري سفر محرمانه "اندرو ويبر" معاون وزير دفاع آمريكا در امور جنگ هاي شيميايي و بيولوژيكي به منطقه "جبل الشيخ" در مرزهاي شمالي سوريه را فاش كرد و افزود: منطقه "جبل الشيخ" يكي از پايگاه هاي حساس در داخل مرزهاي سوريه محسوب مي شود.

وي در ادامه با بيان اينكه معاون وزير دفاع آمريكا با بالگردي نظامي وابسته به نيروي هوايي اين كشور به همراه تعداد كمي از همراهان خود به اين منطقه سفر كرده و از نزديك از تحولاتي كه منطقه شاهد آن است اطلاع يافته افزود:"ويبر" گزارش هاي مفصلي از آخرين تحولات اين منطقه از سوي افسران در فرماندهي شمال وسرويس اطلاعاتي اسرائيل كسب كرده است.

اين خبرنگار همچنين افزود: ديدار معاون وزير دفاع آمريكا به مناطق مرزي شمال سوريه تنها يك ساعت به طول انجاميده است وسفارت آمريكا در اسرائيل هم از هرگونه اظهار نظر در اين باره خودداري كرده است. 

انتهاي پيام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.