سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیوس:

پیروزی دیروز نشان با هوشی یاران ما است

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: بازیکنان ملی پوش ایران در بازی مقابل کره جنوبی بسیار شجاعانه حاضر شدند و از موقعیت ها بهترین استفاده را کردند.

فرشاد پیوس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:  تمام بازیکنان مقابل کره یک بازی جان دار و نفسگیر را از خود نشان دادند و کاملا شجاعانه و درگیرانه کار کردند و از تمام موقعیت ها نهایت استفاده را کردند.
 
وی افزود:  ملی پوشان  کشورمان با کمترین حمله توانستند  بیش ترین امتیاز را در بازی کسب کنند و این نشان از با هوشی ما از نظر ذهنی و فکری بود کی روش در این مدت روی ذهن بازیکنان بسیار خوب کار کرده بود.
 
کارشناس فوتبال کشورمان بیان کرد:  بچه ها در دفاع بسیار خوب کار کردند و یک بازی جامع و بسته ای را از خود نشان دادند و در ضد حمله ها حرکت های بسیار خوبی را از خود نشان دادند به هر حال بازی دیروز بازی مرگ و زندگی بود و قرار بر این بود که ما بعد از هشت سال به جام جهانی  صعود کنیم و بسیار خوشحال هستم که این صعود باعث  خوشحالی مردم غیور ایرانی شد.
 
وی در خصوص  رمز موفقیت ملی پوشان در سه بازی اخیر اظهار داشت: یکی از رمزهای موفقیت تیم ملی حمایت قاطعانه فدراسیون فوتبال از کی روش بود با وجود تمام انتقاداتی که کارشناسان و مطبوعات و رسانه ها از وی داشتند و تعامل کی روش و کفاشیان باعث شد هیچ کس نتواند در این همکاری رخنه و نفوذ کند و اجازه دادن سرمربی تیم ملی کار خود را بدون دخالت انجام دهد.
 
پیوس افزود: یکی دیگر عوامل پیروزی در سه بازی اخیر تعامل بازیکنان و انگیزه های روحی و روانی آن ها بود و در سه بازی آخر آن ها شاهد آن بودیم که تمام یاران ملی پوش ایران  تشنه بازی برای پیراهن کشورشان بودند مثل تیری رها شده از کمان قصد داشتند به هدفشان برسند

کارشناس فوتبال در ارتباط با قوچان نژاد برترین بازیکن زمین اظهار داشت: قوچان نژاد نشان داد که یک ایرانی تمام  عیار است و درگلزنی  و تشخیص گل مهارت دارد و تیم ملی ایران بعد از سال به یک گلزن قهار دسترسی پیدا کرد.

وی در ادامه بیان کرد:  قوچی از نظر فنی  در چند بازی اخیر بسیار عالی عمل کرد و نشان داد که تیم ملی در آینده  به وی می تواند امیدوار باشد./مح
 

برچسب ها: پیروزی ، دیروز نشان ، با
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.