سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

اداره کل ورزش و جوانان استان قم صعود تيم ملي به جام جهاني را تبريک گفت

مدير کل ورزش و جوانان استان قم در پيامي صعود تيم ملي فوتبال کشورمان به مسابقات جام جهاني 2014 برزيل را به ملت ايران تبريک گفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، عباس جهان‌بيني در پيامي اين موفقيت ارزنده و خاطره‌انگيز را به مسئولان نظام مقدس جهموري اسلامي ايران، وزير ورزش و جوانان، رئيس فدراسيون فوتبال، جامعه ورزش و مردم کشورمان تبريک گفته و آن را موجب عزت و سربلندي ايران بزرگ اسلامي دانست.
در ادامه اين پيام آمده است: دستيابي به اين موفقيت بزرگ و تاريخي بيانگر اراده آهنين، همت و غيرت جوانان توانمند و پرشور ايران اسلامي است تا مردم ايران به واسطه آن به خود باليده و از حضور در بزرگترين جشنواره فوتبال دنيا احساس غرور کنند.
جوانان غيور ايراني بارها در عرصه‌هاي مختلف شايستگي‌هاي خود را ابراز کرده و اکنون که ايران به عنوان قدرتي بزرگ در فوتبال قاره پهناور آسيا راهي جام جهاني فوتبال شده است، همه ما از بابت اين دستاورد بزرگ به خود مي‌باليم.
بي شک فرموده گوهربار رهبر عظم الشان انقلاب حضرت آيت‌الله خامنه‌اي (مدظله العالي) که سال 1392 را سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي نامگذاري کردند با خلق دو حماسه بزرگ در روزهاي 24 و 28 خرداد که بر عزت و اقتدار ايران اسلامي افزوده است، به خوبي محقق شد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.