سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در كانون توجه شبكه سحر

"كانون توجه" (center stage) عنوان برنامه هفتگي سيماي انگليسي شبكه سحر است كه به بررسي مسايل، رخدادها و تحولات سياسي كشورهاي منطقه مي پردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ اين برنامه كه پيش از اين با عنوان "بيداري" روي آنتن مي رفت به تهيه كنندگي ارسلان خنداني بهبهاني هر چهارشنبه از سيماي انگليسي پخش مي شود. 
خنداني با اشاره به اينكه "كانون توجه" به بررسي تحولات سياسي منطقه به ويژه جنبش هاي مسلمانان كشورهاي منطقه و شكل گيري بيداري اسلامي در بين مردم اين كشورها مي پردازد، گفت: محورهاي مرتبط با موضوع هر برنامه در گفت و گوي مجري با كارشناس مسايل سياسي در استوديو مطرح شده و مورد تبادل نظر قرار مي گيرد.
وي افزود : در بخشي از برنامه از طريق ارتباط زنده تصويري با لندن و بيروت به بحث و گفت و گو با كارشناسان مسايل سياسي پيرامون موضوع برنامه مي پردازيم. 
بهادر بيژني اجرا و فرهاد وفاجو گويندگي متن "بيداري" را بر عهده دارند. زهرا ناظريان و نغمه گل افشار دستياران تهيه و مولود عباسي تدوينگر اين برنامه هستند. 
"بيداري" چهارشنبه ها ساعت 01:00 به وقت تهران به مدت 40 دقيقه به صورت زنده از سيماي انگليسي شبكه بين المللي سحر پخش مي شود./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.