سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فاز دوم توسعه فضای سبز باغ انگوری آغاز شد

مدیر منطقه 9 شهرداری کرج از آغاز فاز دوم عملیات توسعه فضای سبز و زیباسازی عرصه حاشیه ای موسوم به باغ انگوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ مجید کمالی نژاد با اشاره به این که عملیات اجرایی توسعه فضای سبز و زیبا سازی عرصه حاشیه ای موسوم به باغ انگوری مدت کوتاهی است آغاز شده عنوان کرد: این عملیات پس از تسطیح، خاکبرداری و رگلاژ با استفاده از گونه های مختلف گیاهی متنوع در مرحله کاشت قرار گرفت. 

وی ادامه داد: از جمله گل های کاشته شده در باغ انگوری ، طاووسی، زرشک زینتی، پیروکانتا، ارغوان، یاس زرد، نسترن، رزهفت رنگ و ترون طلایی است.

مدیر منطقه 9 شهرداری کرج در ادامه سخنان خود از کاشت گل های فصلی دائمی از جمله کارگریت و کروبسیس خبر داد و افزود: زیباسازی در حواشی اتوبان نقش به سزایی در افزایش روحیه رانندگان و مسافران دارد.

وی استفاده از درختانی که موجب کاهش آلودگی هوای شهر می شوند را از دیگر مسائل مهمی که باید در توسعه فضای سبز مورد توجه قرار گیرد ذکر و عنوان کرد: توسعه فضای سبز با کاشت درختان علاوه بر کاهش آلودگی هوا در زیبایی شهر نیز نقش بسزایی دارد.

کمالی نژاد با مهم ارزیابی کردن توسعه فضای سبز در حاشیه اتوبان ها و کمربندی های شهر بیان کرد: انجام این عملیات از ورود آلاینده ها به داخل شهر جلوگیری کرده و سبب افزایش کیفیت زیستی شهر و سلامت شهروندان می شود.

وی در پایان با اشاره به اهمیت کاهش استرس در رانندگی خاطر نشان کرد: گسترش فضای سبز در حاشیه و داخل شهرها از بروز استرس  در زندگی ماشینی جلوگیری می کند./جم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.