سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

صدور مجوز برای ایجاد رشته‌های مقطع تکمیلی نیازمند وجود زیر ساخت‌های لازم

مدیرکل دفتر گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: صدور مجوز برای ایجاد رشته‌های مقطع تکمیلی نیازمند وجود زیر ساخت‌های لازم است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه سیدابوالفضل حسنی در جلسه‌ای مشترک با دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی، اظهار داشت: در راستای توسعه و گسترش جذب دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی آیین‌نامه در وزارت علوم تدوین و به تمام دانشگاه‌ها ابلاغ شده است و در صورتی که دانشگاه‌ها، شاخص‌های هیئت علمی وزارت علوم را رعایت و به دست آورند می‌توان برای رشته‌هایی که دارای زیر ساخت کافی باشد مجوز صادر کرد.

وی با اشاره به اولویت‌های وزارت علوم، تصریح کرد: یکی از اولویت‌های اساسی وزارت علوم تربیت نیروهای متخصص در تمام زمینه‌ها است تا در این زمینه ضمن عدم اتکا به سایر کشورها از خروج ارز و منابع مالی کشور جلوگیری کرد.

وی امکانات و تجهیزات دانشگاه آزاد اسلامی خوی را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: امیدوارم با تلاش مسئولان و نظر مساعد وزارت علوم، در راستای گسترش و توسعه تحصیلات تکمیلی این دانشگاه اقدامات مؤثرتری صورت پذیرد.

گفتنی است مدیر کل دفتر گسترش تحصیلات تکمیلی از تمام امکانات، آزمایشگاه‌ها و کتابخانه‌های دانشگاه آزاد خوی و نیز از سایر موسسات آموزش عالی شهرستان خوی بازدید کرد./س

برچسب ها: لازم ، گسترش ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.