سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول دفتر فناوری های نوین ارتقای سلامت:

مراکز رشد مجازی راه اندازی می شوند

برای حمایت از مراکز رشد که در حوزه فناوری های سلامت فعالیت می کنند مراکز رشد به صورت مجازی راه اندازی می شوند.

مهندس امیر حسین اسدی، مسئول دفتر فناوری های نوین ارتقای سلامت وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: شرکت های دانش بنیان به منظور ارتقای سلامت مراکز رشد را جذب می کردند و به آنها فضا و مشاوره می دادند تا کمک کند از استرس اولیه شغلی عبور کرده و به صورت یک شرکت مستقل زمانی که احساس به قابلیت حضور در بازار را کردند از مجموعه شرکت دانش بنیان خارج شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر طبق برنامه ریزی با این فرایند ها به صورت مجازی تحت عنوان مراکز رشد مجازی تبدیل شده اند گفت: در واقع فضا و مشاوره به صورت مجازی انجام می شود و حتی محصولات این مراکز رشد در فضای مجازی تبلیغ شود.

اسدی اظهار داشت: قبل از راه اندازی مجازی این مراکز رشد، شرکت های دانش بنیان به دلیل مشکلات فضایی و امکانات ظرفیت پذیرش 10 تا 20 مرکز رشد را داشتند اما با مجازی شدن این فضا این شرکت های دانش بنیان ظرفیت 500 مرکز رشد را دارند.

وی عنوان کرد: این شرکت های دانش بنیان از تمام مراکز رشدی که در زمینه نرم افزار بازي و فیلم آموزش سلامت کار می کنند حمایت می کنند که این کار با همکاران ما در خراسان شمالي شروع شده و کارهای آن به اتمام رسیده و از دو هفته آینده به صورت رسمی راه اندازی می شود و اقدام به پذیرش مراکز رشد به صورت مجازی می کند./ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.