سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خراسان رضوی/

120 پروژه کشاورزی در بخش رخ تربت‌حیدریه به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر جهاد کشاورزی بخش رخ تربت‌حیدریه از بهره‌برداری 120 پروژه با هزینه‌ای بالغ بر 100میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران سعید آتشی اظهار کرد: همزمان با هفته جهاد کشاورزی 120 پروژه با هزینه‌ای بالغ بر 100 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: این پروژه‌ها در طول یک سال و نیم با اعتبارات ملی و استانی در ارتباط با طرح توسعه انجام شده است که مهم‌ترین این طرح‌ها لوله‌گذاری انتقال آب به طول 50 متر، احداث استخر ذخیره آب دومنظوره ( ذخیره پرورش آبزیان) طرح‌های آبیاری تحت فشار و... است.

آتشی افزود: کشاورزی راه و رسم دست‌یابی به گنج‌های ارزشمند و گران نهفته در آب و خاک و مهم‌ترین کاری است که تاکنون بشر به آن دست پیدا کرده است و  خدمات جهاد کشاورزی درانقلاب فراموش‌شدنی نیست و جهاد خدمات فراوانی در دوران دفاع مقدس انجام داده است که آثار آن درجامعه روشن است.

مدیر جهاد کشاورزی بخش رخ تربت‌‌حیدریه عنوان کرد: سه پروژه به نمایندگی از 120 پروژه با حضور مسولان به و بهره‌برداری رسید که شامل آبیاری قطره‌ای با اعتباری بالغ بر 238 میلیون ریال، افتتاح استخر آب کشاورزی با حجم دو هزار و 700 متر مکعب با اعتباری بالغ بر 846 میلیون ریال و افتتاح پروژه آبیاری نواری با اعتباری بالغ بر 198 میلیون ریال است.
برچسب ها: خراسان ، پروژه ، کشاورزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.